marss/PW CooperS!!!!
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die wielen veranderen m echt in een keer van standaard netjes, naar gewoon een dikke MINI. Goed werk.
Ben helemaal benieuwd als je straks een aerokit en grille hebt gestoken. Wat mij betreft ben je dan aardig op weg.
Blijf zulke foto's posten.
Gr,
PP
Ben helemaal benieuwd als je straks een aerokit en grille hebt gestoken. Wat mij betreft ben je dan aardig op weg.
Blijf zulke foto's posten.
Gr,
PP
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
bovenste voorpootbrug bevalt prima. Nu met de 18" zoekt ie wel enorm naar sporen, maar hij knalt echt door de bochten. Zelfs met nat wegdek vind ik het meevallen. Onderbrug komt er over een tijdje pas onder.
@ Denzig: geen idee
marss
Lach maar, gaat helemaal goed komen met mijn S-je. Helaas moet ik dat bij veel mensen in mijn omgeving ook uitleggen. Hoe vaak ik niet hoor, die zwarte was toch veel mooier ...... true, maar dat komt nog welDeeble schreef:Ziet er mooi uit allemaal hoor! Alleen lang niet zo mooi als je vorige CooperT![]()
![]()

Dank je Adriaan,Cooperdriver schreef:Goed bezig marss![]()
Bevallen de veerpootbruggen ?
bovenste voorpootbrug bevalt prima. Nu met de 18" zoekt ie wel enorm naar sporen, maar hij knalt echt door de bochten. Zelfs met nat wegdek vind ik het meevallen. Onderbrug komt er over een tijdje pas onder.
@ Denzig: geen idee
marss
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hoewel ik vd bling bling ben vind ik dit toch ook wel errug
Mooi gedaan!

Zag dat je je raampjes weer verduisterd hebt. Moet nog steeds een keertje kijken, nadere inspectie
NICE RIDE, MARSS
Lekker weertje nu voor de PW hè?
gr, PC

Zag dat je je raampjes weer verduisterd hebt. Moet nog steeds een keertje kijken, nadere inspectie

NICE RIDE, MARSS
Lekker weertje nu voor de PW hè?

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors