sinds kort weet ik pas dat men bij het inhouden van openen knop dat de ramen automatisch naar de beneden gaan.
maar bij sluiten krijg ik ze niet op hoog,weet ik er soms iemand of dat dit normaal is ,en wat probleem zou kunnen zijn?
in boekje over de sleutel verteldt men ook da je de kofferdeur kan openen op afstandsbediening?
door het zelfde te doen als met de ramen ,gewoon openknop lang inhouden en die zal dan wel openen klopt dit???
mvg
Sleutel openen???
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Is wel eigenaardig want bij mijn BMW kan ik de ramen openen en sluiten met de afstandsbediening. En Mini is toch een kleine BMW, dus waarom kan het dan niet bij een Mini???Er bestaan ook setjes (rond de 140 euro) om ook te kunnen sluiten met je sleutel. Uit veiligheidsoverweging is het sluiten met de sleutel niet mogelijk via de dealer.
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
En ben jij de eerste eigenaar? Het zou zeer eigenaardig zijn als het zo zou zijn namelijk, zover als ik weet doet BMW dit niet.Bijna al mijn BMW's die ik heb gehad konden het wel, aangezien ik dit meestal achteraf inliet bouwen.AA-16V schreef:Is wel eigenaardig want bij mijn BMW kan ik de ramen openen en sluiten met de afstandsbediening. En Mini is toch een kleine BMW, dus waarom kan het dan niet bij een Mini???Er bestaan ook setjes (rond de 140 euro) om ook te kunnen sluiten met je sleutel. Uit veiligheidsoverweging is het sluiten met de sleutel niet mogelijk via de dealer.
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik ben eerste eigenaar...En ben jij de eerste eigenaar? Het zou zeer eigenaardig zijn als het zo zou zijn namelijk, zover als ik weet doet BMW dit niet.Bijna al mijn BMW's die ik heb gehad konden het wel, aangezien ik dit meestal achteraf inliet bouwen.
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Dit ga ik even uitzoeken, ben wel benieuwd hoe het kan. Type en bouwjaar van je BMW?AA-16V schreef:Ik ben eerste eigenaar...En ben jij de eerste eigenaar? Het zou zeer eigenaardig zijn als het zo zou zijn namelijk, zover als ik weet doet BMW dit niet.Bijna al mijn BMW's die ik heb gehad konden het wel, aangezien ik dit meestal achteraf inliet bouwen.
- AA-16V
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Succes met het uitzoeken. Ik vind het wel een handigheid, vooral het sleuten van de ramen met de sleutel. Is makkelijk als je net geparkeerd hebt en je merkt dat de ramen nog open staan.
In het openen van de ramen met sleutel zie ik niet echt het nut van. Misschien iemand anders wel??
E46 touring, bouwjaar 2003.Dit ga ik even uitzoeken, ben wel benieuwd hoe het kan. Type en bouwjaar van je BMW?
Succes met het uitzoeken. Ik vind het wel een handigheid, vooral het sleuten van de ramen met de sleutel. Is makkelijk als je net geparkeerd hebt en je merkt dat de ramen nog open staan.
In het openen van de ramen met sleutel zie ik niet echt het nut van. Misschien iemand anders wel??
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
)
Het openen vind ik met cabrio's handig, het dak gaat dan ook automatisch open (nadeel is dat je accu daarna bijna op isAA-16V schreef:E46 touring, bouwjaar 2003.Dit ga ik even uitzoeken, ben wel benieuwd hoe het kan. Type en bouwjaar van je BMW?

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors