Bud127's MCS
- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
- Der Abt
- Be Mini
Bericht
Zijn inderdaad mafte jante da ge daar et steke.
Sjieke Mini zenne
PS : Sorry voor de reacties die je hebt moeten aanhoren omdat ik lijntjes aan het tekenen was. Mijn lerares van de kleuterklas zou wel trots op mij geweest zijn denk ik, ze waren mooi recht
Sjieke Mini zenne

PS : Sorry voor de reacties die je hebt moeten aanhoren omdat ik lijntjes aan het tekenen was. Mijn lerares van de kleuterklas zou wel trots op mij geweest zijn denk ik, ze waren mooi recht

Laatst gewijzigd door Der Abt op 24 feb 2008, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
erg mooie wieltjes! zouden het ook goed doen op Blonte dr barrel!
Je zou wel ff wat meer met de UJ moeten doen.
iDD
Je zou wel ff wat meer met de UJ moeten doen.
iDD
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Vandaag dus alweer, met veel plezier
, een vrije ochtend opgeofferd aan de Mini van Pascal.
Nadat hij z'n 900 gaatjes geboord had zag je natuurlijk goed het scherm erachter, dus dat hebben we effe met zwarte hittebestendige verf opgelost en ondertussen zijn ook de sidemarkers aangesloten
Ik wou, zonder dat Pascal het wist, ook nog de chroom raamomlijsting afplakken maar vond het persoonlijk niet mooi uitkomen op een DS dus heb ik ze er maar terug afgehaald

Precies wel lang geleden dat em z'n meguirs gebruikt had
azo'n vuile Mini!!

Nadat hij z'n 900 gaatjes geboord had zag je natuurlijk goed het scherm erachter, dus dat hebben we effe met zwarte hittebestendige verf opgelost en ondertussen zijn ook de sidemarkers aangesloten

Ik wou, zonder dat Pascal het wist, ook nog de chroom raamomlijsting afplakken maar vond het persoonlijk niet mooi uitkomen op een DS dus heb ik ze er maar terug afgehaald

Precies wel lang geleden dat em z'n meguirs gebruikt had

Onze sponsors