Mini van Edith (nieuwe Mini pagina 8)
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Die kever heeft hier een paar maanden voor de deur gestaan. Sommige mensen zetten zo maar hun vuil buiten. Van ver was het wel een mooie. Van dichtbij overal gebobbelde lak door roest van binnen uit. Was ook niet zo gek. Toen ze 'm laatst weghaalden moesten ze serieus eerst met een emmer het water wat er in stond er uit scheppen. Daarna nog genoten van iemand die achter de auto aan het rennen is om 'm aan te duwen
Normaal wil ik wel helpen maar deze stond net iets te lang voor de deur.

- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Hierbij foto's van de volgende mod: Striping! Wat een werk om dit er op te maken zeg. Tenminste de motorkap. Bolling 2 kanten uit is niet fijn met een brede sticker. Maar goed de voorkant en het dak is klaar. Nog geen tijd voor de achterkant.
Zit het logo aan de achterzijde alleen met tape of ook mechanisch?
Hierbij de foto's:

Helaas nog niet van die mooie, ik was op weg naar m'n klushal om verlagingsveren te monteren. Eerste zijde ging goed. Toen dacht ik dat ik er wel was en dat de tweede kant een inkoppertje zou worden. Breekt de bout af van het fusee gedeelte op de demperpoot.
Wat ben ik daar ziek van. Voorzichtig naar de dichtsbijzijnde garage gereden en daar zijn ze er nu mee bezig om dit uit te boren etc. Gezien mijn 0 sleutelervaring en geen brug heb ik dat maar even aan de pro's over gelaten.
Ook nog even de bevestiging dat we de verkeerde bak hebben:
Groet
Oscar
Zit het logo aan de achterzijde alleen met tape of ook mechanisch?
Hierbij de foto's:

Helaas nog niet van die mooie, ik was op weg naar m'n klushal om verlagingsveren te monteren. Eerste zijde ging goed. Toen dacht ik dat ik er wel was en dat de tweede kant een inkoppertje zou worden. Breekt de bout af van het fusee gedeelte op de demperpoot.

Ook nog even de bevestiging dat we de verkeerde bak hebben:

Groet
Oscar
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Vandaag met de garage contact gehad. Zelfs met heetstoken hebben ze de bout er niet uit kunnen halen. Helaas wel het fusee gedeelte verbogen. Nieuwe besteld, komt als het goed is morgen, staat ze morgenavond weer voor de deur. Ben bang dat we nu net zo duur uit zijn als met een schroefset.
Omdat de Mini morgen dus nog niet terug is heb ik mijn auto in moeten leveren.
Oscar gaat carpoolen, Edith kan toch weer toeren.
Heb trouwens de bank in de woonkamer zo gezet dat ik al zittend de Mini kan zien. Dit zijn normale verschijnselen bij het Mini virus?
Omdat de Mini morgen dus nog niet terug is heb ik mijn auto in moeten leveren.

Heb trouwens de bank in de woonkamer zo gezet dat ik al zittend de Mini kan zien. Dit zijn normale verschijnselen bij het Mini virus?

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
ik zwaai er soms wel eens naar zelfs en lieve woordjes af toe is goed voor de verstandhouding
Greetz BigD
Is heel normaal niks om je ongerust over te maken ik doe niet andersOscar schreef:Heb trouwens de bank in de woonkamer zo gezet dat ik al zittend de Mini kan zien. Dit zijn normale verschijnselen bij het Mini virus?

Greetz BigD
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
OK dan ben ik gerustgesteld
Auto is weer op z'n plekje. Het goede nieuws is dat die voor verlaagd is. Ik vind het zo eigenlijk al best wel netjes staan, voor verlaagd, achter standaard. Ik zal zondag eens kijken bij jullie verlaagde bolides wat ik mooier vind.
Het slechte nieuws is behalve dat we 340 euro lichter zijn voor montage van een nieuw fuseestuk ( incl gepruts om te trachten de oude te behouden) en dat als ik nu over een kort bobbeltje rijd je 'kloenk' hoort en voelt.
De fun gaat er wel een beetje af zo.
Iemand misschien met tips waar ik naar kan kijken?
Hierbij nog wat plaatjes. Je kan het verlagen echter niet zo goed zien omdat ik de wielen gedraaid heb om te checken of er wat te zien is van de reparatie zien is achter het wiel.

Zaterdag maar even verder checken en de rest van de striping aanbrengen.....
Oscar

Auto is weer op z'n plekje. Het goede nieuws is dat die voor verlaagd is. Ik vind het zo eigenlijk al best wel netjes staan, voor verlaagd, achter standaard. Ik zal zondag eens kijken bij jullie verlaagde bolides wat ik mooier vind.
Het slechte nieuws is behalve dat we 340 euro lichter zijn voor montage van een nieuw fuseestuk ( incl gepruts om te trachten de oude te behouden) en dat als ik nu over een kort bobbeltje rijd je 'kloenk' hoort en voelt.

Iemand misschien met tips waar ik naar kan kijken?
Hierbij nog wat plaatjes. Je kan het verlagen echter niet zo goed zien omdat ik de wielen gedraaid heb om te checken of er wat te zien is van de reparatie zien is achter het wiel.

Zaterdag maar even verder checken en de rest van de striping aanbrengen.....
Oscar

Onze sponsors