Hoe ze dat in Denemarken regelen weet ik niet Bij ons in Belgie is het inderdaad zo dat buitenlanders ( lees vrnl Nederlanders ) cash dienen af te rekenen aan onze gendarmes. Niet betalen is dan auto laten staan.
Het is wel zo dat rijders met een luxemburgse plaat niet betalen als ze geflitst worden omdat de Luxemburgse autoriteiten de gegevens weigeren af te staan aan buitenlandse politiekorpsen.
Gevolg is dat de politie hier dus geen adressen krijgt waar de bon naar toe moet.............
IDD, mijn vraag is eerder waar reed hij in? Vandaag de Carrera GT voorbij zien vliegen op de A10 Zuid en dan plakken achter iedereen... wat een sound komt eruit da ding
In een ander artikel las ik dat hij in een Passat reed . Zal wel geen TDI'tje o.i.d. geweest zijn . Misschien een dikke W8 (275 pk'tjes) van het vorige model?
De KLPD heeft ook een aantal bijzonder snelle videosurveillanceauto's zoals Volvo V70 R, VW Golf R32, VW Passat 3.2 V6, Ford Mondeo ST220 en Audi A6 3.0 TDI quattro. Je mag wel een beste MINI hebben om deze voor te blijven
Je ziet op dit filmpje ook dat je als hardrijder echt geen idee hebt dat de politie je volgt. Ze zitten echt meer dan honderd meter van je af en hebben je nog in de gaten. Zoiets merk je dus niet op in je binnenspiegel
De dame in de voice over heeft het over gevaarlijke toestanden . Volgens mij is die weg er voor gemaakt zo te zien . Wel leuk om te weten waar onze belastingpegels naar toe gaan: dikke auto's om de autoliefhebber, die af en toe iets te veel gas geeft achterna te kunnen racen.
Je mag tegenwoordig ook niks meer.
Rij je snel om zo'n optimale verbranding te hebben (lees milieuvriendelijk) wordt je afgestraft.
En dat alles om schoolboeken te bekostigen.