Mini Cooper D Pepper White 2008
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Very nice Peter!! ziet er zeer strak uit, je hebt niets gelogen over de velgen
Ik ben mij ook aan het verdiepen voor een subje achterin, hoe heb jij de versterker aangesloten op je orginele radio? en heb je geen last van een brom of zoem als de motor loopt?
Heb jij alleen maar een sub aangesloten op de versterker of heb je ook je achter speakers op de versterker gezet?
heb je geen foto van je subje plus versterker?
Gr,
Kamiel.

Ik ben mij ook aan het verdiepen voor een subje achterin, hoe heb jij de versterker aangesloten op je orginele radio? en heb je geen last van een brom of zoem als de motor loopt?
Heb jij alleen maar een sub aangesloten op de versterker of heb je ook je achter speakers op de versterker gezet?
Gr,
Kamiel.
- ballooke
- Enthousiast
Bericht
ik heb de gewone speakers gelaten zoals origineel,en de bass laag gezet op de radio,zo kan je harder spelen met je speakers en dan de versterker en sub zorgen voor de bass.
Heb de versterker en sub zo ingebouwd dat ik toch nog iets kofferruimte over heb, zo heb ik dus gekozen om de hele koffer te benutten en de kist zo te bouwen dat ik enkel de diepte van het koffer gebruik.zo kan ik toch nog vanalles in de koffer leggen en met haakjes op de kist te monteren zelfs mijn opbergnetjes terug gebruiken.
Hier enkele foto's ( rooster over sub en haakjes moeten nog geplaatst worden)

Ik heb de versterker aangesloten met HI Input,dus de boxen achter afgetakt en zo naar de versterker als inganssignaal.kamiel schreef:Very nice Peter!! ziet er zeer strak uit, je hebt niets gelogen over de velgen![]()
![]()
Gr,
Kamiel.
ik heb de gewone speakers gelaten zoals origineel,en de bass laag gezet op de radio,zo kan je harder spelen met je speakers en dan de versterker en sub zorgen voor de bass.
Heb de versterker en sub zo ingebouwd dat ik toch nog iets kofferruimte over heb, zo heb ik dus gekozen om de hele koffer te benutten en de kist zo te bouwen dat ik enkel de diepte van het koffer gebruik.zo kan ik toch nog vanalles in de koffer leggen en met haakjes op de kist te monteren zelfs mijn opbergnetjes terug gebruiken.
Hier enkele foto's ( rooster over sub en haakjes moeten nog geplaatst worden)

- kamiel
- Be Mini
Bericht
Heel erg netjes!!!
Maar, je versterker heeft toch ook zo'n conektie die je aan je radio moet verbinden, om de versterker aan en uit te schakelen (power) zodra je de radio aan of uit zet, vaak is dat een blauwe dunne enkelvoudige kabel en sluit je vaak aan op de remote kabel uit een radio (bv Pioneer)
Heb jij de kast zelf gebouwd? ziet er bijzonder profesioneel uit. en hoe is de sound nu?

Maar, je versterker heeft toch ook zo'n conektie die je aan je radio moet verbinden, om de versterker aan en uit te schakelen (power) zodra je de radio aan of uit zet, vaak is dat een blauwe dunne enkelvoudige kabel en sluit je vaak aan op de remote kabel uit een radio (bv Pioneer)
Heb jij de kast zelf gebouwd? ziet er bijzonder profesioneel uit. en hoe is de sound nu?

- ballooke
- Enthousiast
Bericht
Ik heb de kast helemaal zelf gemaakt ja.
Van de sound ben ik heel tevreden,was een gok door de speakers op de radio te laten,maar vind het heel goed klinken.
De remote heb ik genomen bij de 12v stekker wat er in de koffer is,deze werkt op het contact. Bij een r56 is er geen geschakelde 12v van de radio,dus was dit de makkelijkste plaats.kamiel schreef:Heel erg netjes!!!
Heb jij de kast zelf gebouwd? ziet er bijzonder profesioneel uit. en hoe is de sound nu?![]()
![]()
Ik heb de kast helemaal zelf gemaakt ja.
Van de sound ben ik heel tevreden,was een gok door de speakers op de radio te laten,maar vind het heel goed klinken.
- ballooke
- Enthousiast
Bericht
Het is hier al eventjes stil,maar heb niet stil gezeten. ondertussen is de mijn doopertje volledig klaar zoals gepland.
De JCW zijroosters staan erop en de kw V1 ook
hier enkele foto's

Ook zaterdag is mijn gloednieuwe speeltje geleverd, heeft niks met mini te maken,maar ben fier en zet toch even wat foto's hier

De JCW zijroosters staan erop en de kw V1 ook

hier enkele foto's

Ook zaterdag is mijn gloednieuwe speeltje geleverd, heeft niks met mini te maken,maar ben fier en zet toch even wat foto's hier

- modena
- Be Mini
Bericht
groetjes Jack
en jij je duc voor een R1 kun je mij ook bij houdenOscar schreef:De mini ziet er echt super uit. Niets te veel en niets te weinig. Nu die Honda nog even inruilen voor een Duc

groetjes Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hele mooie MINI met prachtige velgen
! (Je zoektocht is niet voor niets geweest). De verlaging is natuurlijk ook top!

Onze sponsors