En die pulley zal er waarschijnlijk ook wel komen....

Dus zet mij er maar op hé

Nog geen sluitdatum, maarre hoeveel km heb je erop zitten?Geert-Jan schreef:Is er een sluitdatum voor deze groupbuy? Ik ga namelijk binnenkort naar Beek en moet even kijken of ik ze niet dan al nodig heb. Beek heeft ze namelijk ook op voorraad. Helaas wel voor 25 euro.
We hebben nog 5 a 6 man nodig en dan ga ik bestellen, ik wacht nog op antwoord over hoelang de verzending duurt.Geert-Jan schreef:Laat even op tijd weten wanneer je gaat bestellen.
Ik moet namelijk naar Beek omdat mijn auto te weinig vermogen leverde op de bank. Als dit aan de boegies blijkt te liggen neem ik bij hun meteen nieuwe maar anders wil ik ze van de groupbuy. Straks heb ik er 8 en daar heb ik ook weer zo weinig aanHet is (gelukkig) geen Alfa.
denizg schreef:Bougies worden tijdens een kleine/grote beurt niet standaard vervangen toch? Hoe kan ik zien of ik ze moet laten vervangen? Mijn fiets heeft al 118000 op zitten maar is altijd dealer onderhouden.
En if so, ik heb 4 bougies nodig right?Oh ja, heb een R50.
hmmm verzenden, beetje blond van me maar eigenlijk niet aan gedacht. ff kijken hoe we dat het goedkoopst kunnen oplossen.speedy schreef:ik wil ook graag de works bougies (ga je ze ook verzenden?)
Of neem je ze mee naar speedy mini 3 in de zomer.
Zet mij ook maar op de lijst want ik heb ook beek stage 2 maar ik heb laatst met de grote beurt weer gewoon standaard bougies gekregen.
Onze sponsors