Daar zeg ik ook geen nee tegen!
@ Coen; Wij zitten ook op een golflengtecoendek schreef:de eerst quote was denk ik bedoelt alszijnde wie de vraag stelt...snans schreef:eigenlijk schrik ik nogal van de reacties hierzo. dacht dat de NL'ers net zo een ruimdenkend volk waren ?Vanwaar deze intresse op een mini forum?Dat is wel aardig sick
![]()
Gr.
sexuele geaardheid kan verschillen, in alle lagen van de bevolking, in alle beroepen, dus ook onder mini liefhebbers![]()
'k zie daar geen probleem in.
iedereen zoekt al eens naar iemand waarmee hij/zij op de zelfde golflengte zit, is niks mis mee.
mocht ik homo of bi zijn, ik zou al terugdeinzen om het hier nog bekend te maken !!
stelletje homofoben![]()
verder zijn NL's idd erg ruimdenkend.... 1 grote familie!!!
Coen
MitchellMitchell schreef:@ Coen; Wij zitten ook op een golflengtecoendek schreef:de eerst quote was denk ik bedoelt alszijnde wie de vraag stelt...snans schreef:
eigenlijk schrik ik nogal van de reacties hierzo. dacht dat de NL'ers net zo een ruimdenkend volk waren ?
sexuele geaardheid kan verschillen, in alle lagen van de bevolking, in alle beroepen, dus ook onder mini liefhebbers![]()
'k zie daar geen probleem in.
iedereen zoekt al eens naar iemand waarmee hij/zij op de zelfde golflengte zit, is niks mis mee.
mocht ik homo of bi zijn, ik zou al terugdeinzen om het hier nog bekend te maken !!
stelletje homofoben![]()
verder zijn NL's idd erg ruimdenkend.... 1 grote familie!!!
Coen![]()
@ Snans; Mijn reactie was niet bedoelt om sommige mensen hier onderuit te halen en/of te beledigen, maar ik verbaas mij wel over het feit dat deze vraag gesteld word op een forum dat zicht richt op de Mini. Het lijkt mij dat wanneer iemand zich hiervoor interesseert zo'n reactie niet op een Mini forum gaat plaatsen. Maarja... iedereen is ook hier natuurlijk vrij in zijn doen en laten!
Ow.. en over het woord sick... daar had coen idd gelijk over!
Gr. Mitchell
Onze sponsors