Eindelijk heb ik mijn droomauto kunnen realiseren

Ik hoop hierna ooit eens een Cooper S te kunnen bemachtigen, financieel gezien dan.
Ik ben eigenlijk al jaren gek van de New Mini, maar mijn hart lag in het verleden bij de
auto’s uit het VAG-segment. Ik ben momenteel dan ook werkzaam bij een Pon gerelateerd
bedrijf, nl. PON CAT oftewel Pon Equipement bv. Dit is de Nederlandse en Scandinavische dealer van Caterpillar.
Hiervoor reed ik in allerlei golfjes en polo’s, daarna een New Beetle en als laatst een TT.
Ik ben inmiddels 2 weken in het bezit van mijn Cooper en heb al wat dingen veranderd.
So far: shortstick antenne, Union jack binnenspiegelkap, witte achterlichten, xenon, smoke sidemarkers.
Afgelopen vrijdag heb ik 18 inch GP rep. velgen gehaald, deze komen eronder als de pekel van de weg is. Verder zitten een Cooper S uitlaat, Pipercross filter, helder 3de remlicht en chrome side vents in de pijplijn……………
Tevens ga ik van de week de OEM radio vervangen door mijn Pioneer headunit, alleen heb ik nog een radio frame, antenne verloop en een BMW naar ISO stekker nodig.

Ik spreek jullie wel op het forum, zie gallery voor huidige pics.
Gr,
Arjan