hey,
kent iemand een goed product waardoor ik meer zicht krijg door mijn achterruitje bij slecht weer. (geen rainX of Antiplu want dat werkt niet)
grtz.
Raam behandeling
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
..of met een gangetje van zo'n 160 rijden..... achteruit dan hè, blaast de regen er zo vanaf.
Maar op een normale manier gaat je niet lukken, verwacht ik. Ook bij de hatchback slaat de achteruit helemaal dicht met zand/zout/road-dirt, gelukkig heeft die een wissertje....

Maar op een normale manier gaat je niet lukken, verwacht ik. Ook bij de hatchback slaat de achteruit helemaal dicht met zand/zout/road-dirt, gelukkig heeft die een wissertje....
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Ja dan maar emigreren naar een zonnig land waar er nooit regen valt
Maar daar heb ik nu helaas niks aan, bij me dichte mini had ik altijd de wisser aanstaan als het ook maar zachtjes miezerde. Maar bij de cabrio, irriteer ik me er echt aan, wat een slecht zicht. Net een auto achterop gehad en baal er flink van dus even een oplossing zoeken. ik had gehoopt op een behandeling als dat mogelijk zou zijn.
Grtz

Maar daar heb ik nu helaas niks aan, bij me dichte mini had ik altijd de wisser aanstaan als het ook maar zachtjes miezerde. Maar bij de cabrio, irriteer ik me er echt aan, wat een slecht zicht. Net een auto achterop gehad en baal er flink van dus even een oplossing zoeken. ik had gehoopt op een behandeling als dat mogelijk zou zijn.
Grtz
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Dan kun je van die zand-schilderijen op je achterruit maken.... (Dust painting)llaura schreef:Ja dan maar emigreren naar een zonnig land waar er nooit regen valt![]()

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors