Ik hoor het wel van jeIda schreef:Dank je wel, maar mijn dealer had de strip niet, vandaag maar ff wat dealers bellen dan.henkietenk schreef:Ja dat snap ik, met zo'n mooie auto moet je niks afraffelen. Misschien dat je de dealer kan vragen of zij ook die strips verkopen met twee gaten?
Succes iig!
Greetz
Welke uitlaat?
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er staat hier ergens op het forum wel een topic hierover. Een of ander duits bedrijf had ze volgens mij....
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Zekers te weten.new mini schreef:Ik hoor het wel van jeIda schreef:Dank je wel, maar mijn dealer had de strip niet, vandaag maar ff wat dealers bellen dan.henkietenk schreef:Ja dat snap ik, met zo'n mooie auto moet je niks afraffelen. Misschien dat je de dealer kan vragen of zij ook die strips verkopen met twee gaten?
Succes iig!
Greetz

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
En terecht, wat een lelijke sjonnie uieinden zeg....kwiebje schreef: Het gaat om deze uitlaat:
Alleen dan wil ik er andere eindstukken op hebben...

- Gnoekie
- 4 op een rij!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dat vind ik best een mooie trouwens. Thanks voor die link.
iDD......... eisenmann, eisenmann, eisenmann!!
iDD......... eisenmann, eisenmann, eisenmann!!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je die kan vinden, twee ovale, wil je die dan ff posten? Ik wil misschien ook andere eindstukken. Misschien de originele van MINI die Blont en Bas hebben, maar andere zijn natuurlijk ook te overwegen!kwiebje schreef:Zo'n eindstuk kan ik bij mijn uitlaat er ook op plaatsen. Het ziet er wel cool uit maar ik vind twee ovale eindstukken ook mooi![]()
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- M7 Racing
- Enthousiast
Bericht
Supersprint als best getest
Wij hebben met de verschillende uitlaatfabrikaten getest, van laser tot custom aangepast. Op de testbank hadden wij het beste resultaat met de SuperSprint set van spruitstuk tot eind demper, ook nog een lekker laag geluid maar dat was voor ons niet erg van belang. Let wel op, wij testen op een normale cooper en niet op een S.
Ik zal de dyno data er eens bij zoeken en z.s.m. bijvoegen aan dit topic, dan kunnen jullie zelf een oordeel vellen.
Importeur is RS-trade, http://www.rstrade.nl/
Ik zal de dyno data er eens bij zoeken en z.s.m. bijvoegen aan dit topic, dan kunnen jullie zelf een oordeel vellen.

Importeur is RS-trade, http://www.rstrade.nl/
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, vandaag even op bezoek geweest bij Ton van Newcooleurope en de quicksilver uitlaat besteld met de ovale pijp. Hij had hem zelf ook onder zijn cooper zitten. Na een ritje met de mini was ik er uit. De levertijd zit rond de 1,5 tot 2 weken. Dus kan hem nog niet tijdens de retro-run tot gehoren brengen 
Maar deze is het geworden:

Denk wel dat het heel mooi zal staan i.c.m de aero bumper
Tevens komen er deze eindstukken op:

Als ik die link niet van een forummer had gekregen had er nu iets anders onder gehangen
:D

Maar deze is het geworden:

Denk wel dat het heel mooi zal staan i.c.m de aero bumper

Tevens komen er deze eindstukken op:

Als ik die link niet van een forummer had gekregen had er nu iets anders onder gehangen

Onze sponsors