Vandaag een set strobolichten besteld en deze komen met een beetje geluk aankomende week binnen Hopelijk kan ik ze nog ingebouwd krijgen voordat we 18 juni de rit van de 8 zaligheden gaan rijden.
Dus deze mod will be continued.......!!
Zo, het JCW interieur zit er in. Jesus wat is dat een werk geweest. Gelukkig kreeg ik hulp van een garagist die dacht dat hij het wel in een uur zou fixen, niet dus In totaal zijn we om en nabij de 4 uur bezig geweest. Allereerst begonnen met het loshalen van de achterbank en daar de hoezen van de panelen afgehaald. Er af was zo gebeurd maar die nieuwe hoezen er om doen was nog een heel karwei. Toen was het zitvlak van de bank aan de beurt. Hier ook weer hetzelfde met het loshalen van de hoezen en de nieuwe er weer in steken. Toen dit eenmaal klaar was kon er aan de stoelen begonnen worden. Bij de eerste stoel aan de bestuurders kan hadden we eindelijk het frame er onder zitten en in de auto gemonteerd. Wanneer we de stoel naar voren wilde schuiven was dit niet mogelijk. De stoel er maar weer uitgehaald en op nieuw geprobeerd. Om een bepaalde reden werkte het nu wel en toen stond de eerste stoel er in. Dus zo hebben we het ook aan de andere kant gedaan. Het ziet er nu echt heel gaaf uit en het rijdt echt mega goed. Het lijkt net of de auto nog stugger is geworden. Hier is het resultaat!!
Die voorzetels zijn übergeil!!
De achterbank komt een beetje plofferig over? Net of er teveel ruimte is qua stof? Maar dat is volgens mij standaard zo met leer.