Niels aka Kid Phonk's Mini Cooper S - PROBLEMS!! HELP!! :)
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
In totaal €181 maar da's inclusief twee bochtjes voor de koplampsproeiers, zo incl. rond de €170. Die slagmoersleutel had ik van 'die' bevriende Alfa garage in A'dam. Er was geen brug meer vrij gisteren dus vandaar toch in mijn eigen "rommelhok"
.

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Goddamn wat zitten mijn uitlaat bouten vast. Gasbrander d'r op gehad tot ze bijna rood werden maar nog steeds ram en ram vast. Moet morgenochtend met de auto op pad dus om 23:00 de strijd maar gestaakt en toch maar even de carbon scoop gemonteerd. Mooi materiaal toch dat carbon!....foto's volgen
!

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
, kon 't niet laten
.
Maarre thnx voor com. maarre kan nog een hoop leren van je! Cool trouwens om aan 't eind de belgische delegatie 't terrein bij de Makro op te zien rijden!
....uhuhjbcola schreef:U precies wel kunnen uitleven op de speelplaats hé vandaag

Maarre thnx voor com. maarre kan nog een hoop leren van je! Cool trouwens om aan 't eind de belgische delegatie 't terrein bij de Makro op te zien rijden!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren een soortgelijke mini gespot, Dark silver/ wit dakje, aero, ferm verlaagd, s spokes, rand rond aero gril gespoten. In de flits dacht ik ff dat jij het was, maar hij had ook nog gespoten wielkasten en de zwart koplampringen had ie niet.
De point van mijn verhaal, wat een dikke bak man. Damn, heb echt gewoon ff midden de weg gestopt om hem goed te kunnen bekijken
Trouwens gespoten wielkastranden zou em nog goed staan ook

De point van mijn verhaal, wat een dikke bak man. Damn, heb echt gewoon ff midden de weg gestopt om hem goed te kunnen bekijken

Trouwens gespoten wielkastranden zou em nog goed staan ook

- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Eindelijk zit de JCW uitlaat eronder. Toch wel een beetje subtiel de sound, maar 't ploft wel goed!!

...enige maar, dacht al tijdens proefrijden:"...goddamn, wat ruik ik toch?!...", maarre de rode pijpen zijn vrijwel direct
zwart geblakerd!
Nou lekker zeg, die zogenaamde heat-resistent remmen verf!....haha

...enige maar, dacht al tijdens proefrijden:"...goddamn, wat ruik ik toch?!...", maarre de rode pijpen zijn vrijwel direct
zwart geblakerd!

Laatst gewijzigd door ndenotter op 03 apr 2008, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Damn, twijfel nog steeds. Moet eerlijk zeggen dat ik de afglopen anderhalve week ipv. de Mini flink tijd in gestopt datgene wat men werk noemt
. Maarre aangezien:
-Superleggera's wel echt erg duur worden nieuw
-tweedehands Superleggera's niet te vinden zijn i, 18 en 4x100
-ik stiekem zwarte wielen toch wel helemaal de shit vind
-mat zwarte, 5Zigen's makkelijk te krijgen zijn
...ik dit niet verkeerd vind, hah en nu toch aan 't denken ben over de M7 roosters...eerst nog even een carbon dash en spiegelkappen scoren. Die chrome dingen kan echt niet meer merkte Coen gisteren terecht op
haha

-Superleggera's wel echt erg duur worden nieuw
-tweedehands Superleggera's niet te vinden zijn i, 18 en 4x100
-ik stiekem zwarte wielen toch wel helemaal de shit vind
-mat zwarte, 5Zigen's makkelijk te krijgen zijn
...ik dit niet verkeerd vind, hah en nu toch aan 't denken ben over de M7 roosters...eerst nog even een carbon dash en spiegelkappen scoren. Die chrome dingen kan echt niet meer merkte Coen gisteren terecht op

Onze sponsors