Bij Nintendo mag je hem ook weer opnieuw downloaden. Als je het spel van je Wii verwijderd mag je hem gratis weer herinstalleren, nu weet ik alleen niet of die console of account gebonden is, neem aan account gebonden?iDarkDesign schreef:Bij microsoft mag je zwaaien met je handje. Daaaag spellen. Sony weet ik niet.Berthil schreef:GT5 Prologue is vanaf vandaag beschikbaar en is nu aan het downloaden, net online gekocht in de playstation store. Scheelt een trip naar de winkel met het risico dat die meteen is uitverkocht, geen rondslingerende disk-houders en het het spel is altijd meteen te spelen zonder er eerst de disk in te moenetn doen.
Ik weet eigenlijk niet hoe het zit als de Playstation eens kapot mocht gaan, ik neem aan dat ik dan het spel onder hetzelfde account weer kan downloaden.
iDD
Heb jij een spelcomputer?
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
399 bij de bart smit, losse extra controller is 49,95Thomas schreef:Mag ik vragen voor hoeveel? Ik twijfel al heel lang of ik dit ook niet een keer moet aanschaffen!Sid schreef:heb hem net gehaald, inclusief ps3 (wel handig als je een spel wil spelen).
was de eerste die ze verkochten vandaag, dus geen drukke rijen berthil
oja, kreeg een briefje erbij mbt garantie. als je ps kapot goed kun je op een nieuwe weer gratis dezelfde content downloaden die je in het verleden hebt aangekocht.

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht

Vandaag ga ik hem aanschaffen!! Dat wordt kwijlen voor de Sony Bravia Full HD
Greetz, Ossie
Berthil schreef:Heb het nu een paar uur gespeeld.
Echt prachtige graphics!
Jammer genoeg nog geen nurburgring erbij maar dat belooft wat voor de toekomst. Gelukkig heb ik dan nog wat aan mijn pas gekochte GT4
Na starten kun je meteen een MINI Cooper S 2006 kiezen. Precies de goeie dus![]()
De cockpit is erg mooi nagemaakt met oog voor detail. De displays en cijfertjes zitten allemaal op de juiste plaats en de dashboardverlichting reageert op donkere tunnels en zonlicht.
Als je toch al een PS3 wou kopen en van racen houd is nu het moment
Ik ga eerste de A, B en C rijden en daarna online, hopen dat het online goed speelbaar is, ik verwacht er veel van.

Vandaag ga ik hem aanschaffen!! Dat wordt kwijlen voor de Sony Bravia Full HD
Greetz, Ossie
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
laatste Burnout: Paradise DLC: BIKE PACK! Dus nu niet alleen maar met dikke bakken door het paradijs scheuren, maar ook met motoren nu!
Helaas ook nog steeds diep in Ninja Gaiden II....
iDD
Helaas ook nog steeds diep in Ninja Gaiden II....
iDD
- Gert
- Leerling Mini lid
Bericht
Hey!
Leuk...een topic over gaming
Ik ben thuis begonnen met gamen op de PC.
Vooral de oorlog- en schietspellen zijn favoriet.
1e game was Wolfenstein en dat zat ik echt de hele dag te spelen.
Een jaartje of 3 geleden voor het eerst een console gekocht, een PS2.
Avonden aan en stuk zitten gamen.
Eind vorig jaar een Wii geprobeerd te kopen maar daar zat zo'n lange levertijd op, dat ik 'm ondertussen mocht lenen van mn neefjes.
In het begin heel leuk maar al snel begon het me te vervelen.
Uiteindelijk na lange tijd kwam mijn bestelde Wii binnen maar die zit nu nog steeds ongebruikt in de doos (dus mocht iemand interesse hebben
)
En verder heeft mn vriendin nog een DS waar ik ook vaak op speel..geinig ding, vooral handig op vakantie.
In de toekomst komt er wss nog wel een keertje een PS3.
Console waar veel vette shooters voor te krijgen zijn.
Favo games: Medal of Honour, Call of Duty, Killzone
Leuk...een topic over gaming

Ik ben thuis begonnen met gamen op de PC.
Vooral de oorlog- en schietspellen zijn favoriet.
1e game was Wolfenstein en dat zat ik echt de hele dag te spelen.
Een jaartje of 3 geleden voor het eerst een console gekocht, een PS2.
Avonden aan en stuk zitten gamen.
Eind vorig jaar een Wii geprobeerd te kopen maar daar zat zo'n lange levertijd op, dat ik 'm ondertussen mocht lenen van mn neefjes.
In het begin heel leuk maar al snel begon het me te vervelen.
Uiteindelijk na lange tijd kwam mijn bestelde Wii binnen maar die zit nu nog steeds ongebruikt in de doos (dus mocht iemand interesse hebben

En verder heeft mn vriendin nog een DS waar ik ook vaak op speel..geinig ding, vooral handig op vakantie.
In de toekomst komt er wss nog wel een keertje een PS3.
Favo games: Medal of Honour, Call of Duty, Killzone

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Als je echt wilt gamen; is er tegenwoordig echt maar 1 de beste. En dat is niet de PS3
iDD
Contradictie.Gert schreef: In de toekomst komt er wss nog wel een keertje een PS3.
Als je echt wilt gamen; is er tegenwoordig echt maar 1 de beste. En dat is niet de PS3
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Lekker retro gamen. Wij spelen nog regelmatig een avondje duckhunt!ossie1972 schreef:Vond laatst nog mijn oude Sega Megadrive 16 bit op zolder.
Spelletjes met herinneringen zoals: Ecco the dolpfin, Alladin, Streetfighter, Golden axe en natuurlijk Sonic the hedgehog.
Binnenkort maar op Marktplaats zetten.
iDD
Onze sponsors