Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik in het bezit van een rode mini Cooper, bouwjaar november 2005. Ik heb een en ander gelezen op dit forum en op de site van meguiar om mijn mini optimaal te onderhouden. Omdat ik me nog aan het orienteren ben en nog geen definitieve poetsspullen heb gehaald reed ik gisteren mijn mini naar een wasbox om hem even af te spuiten. Tijdens het afspuiten sprong het glas van een van mijn driving lights kapot! De hogedrukspuit hield ik zeker op 50cm afstand.
Kan dit gebeuren? of was het glas misschien al gebarsten?
Kan ik bij de mini dealer een nieuw glas krijgen of moet ik de hele lamp vervangen?
Driving lights
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het glas moet wsl al wel gebarsten geweest zijn. Ik gebruik ook altijd hogedrukreiniger om mijn mini te wassen en het glaasje is nog altijd heel (zal ff een boom vasthouden).
Ik vrees dat driving lights wel per set komen ...
Laat zeker ff weten hoe het verder afgehandeld wordt. Je weet maar nooit kom ik hetzelfde ooit tegen ...
Ik vrees dat driving lights wel per set komen ...

- Arno
- Leerling Mini lid
Bericht
Oke, ik hoop dat hij mijn topic leest zodat we misschien samen een setje kunnen kopen.
Weet je wat echt duur is? Je auto gebruiksklaar maken voor je mobiele telefoon. Origineel 2000 euro!
Hij bood wel gelijk een alternatief aan voor 500 euro wat ook met behulp van je bediening op het stuur kan worden gebruikt.
Weet je wat echt duur is? Je auto gebruiksklaar maken voor je mobiele telefoon. Origineel 2000 euro!

Hij bood wel gelijk een alternatief aan voor 500 euro wat ook met behulp van je bediening op het stuur kan worden gebruikt.
- Arno
- Leerling Mini lid
Bericht
Net nog even met interpolis mijn verzekering gebeld. Als ik mijn auto bij Wellcoll liet repareren viel alles onder ruitschade en gaat er niks van mijn no-claim af.
Ik dus naar Wellcoll. Hebben ze foto's gemaakt van de auto, de schade en de kilometerstand. Ik heb ze verteld dat ik de verstraler reeds bij Kera besteld had. Ze hebben direct contact opgenomen met Kera en nu wordt de auto bij Wellcoll gemaakt en de rekening gaat direct naar de verzekering
. Ben ik weer blij!
Ik dus naar Wellcoll. Hebben ze foto's gemaakt van de auto, de schade en de kilometerstand. Ik heb ze verteld dat ik de verstraler reeds bij Kera besteld had. Ze hebben direct contact opgenomen met Kera en nu wordt de auto bij Wellcoll gemaakt en de rekening gaat direct naar de verzekering

- loijenga
- Enthousiast
Bericht
Hoi,
Zag vorige week dat mijn glas scheef in de houder zit
, je ziet zelfs een stukje van de klem.
Maar nu heb ik wel het schroefje aan de onderkant losgedraaid, maar ik weet niet of ik de ring
er af moet schroeven of gewoon met wat kracht eraf kan trekken.
Alvast bedankt, Sijbren.
Zag vorige week dat mijn glas scheef in de houder zit

Maar nu heb ik wel het schroefje aan de onderkant losgedraaid, maar ik weet niet of ik de ring
er af moet schroeven of gewoon met wat kracht eraf kan trekken.
Alvast bedankt, Sijbren.
- loijenga
- Enthousiast
Bericht
Hoi,
Fred zegt draaien en Kwiebje zegt trekken
Maar heb vanmiddag idd proberen te draaien en dat ging dus niet,
zal morgen ff proberen om de ring eraf te trekken.
Durf nooit zo snel veel kracht te zetten, straks heb ik een drivinglight in m'n hand.
In ieder geval bedankt jongens.
Mzzl, Sijbren.
Fred zegt draaien en Kwiebje zegt trekken

Maar heb vanmiddag idd proberen te draaien en dat ging dus niet,
zal morgen ff proberen om de ring eraf te trekken.
Durf nooit zo snel veel kracht te zetten, straks heb ik een drivinglight in m'n hand.
In ieder geval bedankt jongens.
Mzzl, Sijbren.
Onze sponsors