en nee, ben geen stukje vergeten op de laatste foto, das een of ander karrenspoor wat spiegelt in de deur. Trouwens, daarna ff lekker stukkie gecrossd, zit alweer onder het stof
Zo toch snel gegaan zeg :!:. Gister iemand geweest voor de S, die ben ik kwijt . Heeft hem direct meegenomen ook....
Meteen maar ff spijkers met koppen geslagen en op pad gegaan voor een andere voor mezelf. Helaas niet echt mooie Alfa SW's gevonden (ben van origine eeen Alfist) die aan alle eisen voldeden dus de zoektocht wat verbreed, maar helaas niet echt iets waar ik een lekker gevoel bij kreeg. Aan het einde van de middag had ik echt zo iets van f*ck it. Ik wil nu gewoon veel waar voor m'n geld! Met een kindje op komst, het huis in de verkoop zijn er gewoon andere prioriteiten. Ruimte hebben we nodig!
Dus getogen naar de plaatselijke Renault dealer en straks kan ik ophalen:
congrats dat je de S kwijt bent maar zal wel een dubbel gevoel geven denk ik congrats ook met je nieuwe aankoop maar damn dat zal wel wenne zijn denk ik
Jammer dat de S de deur uit is en gefeliciteerd met de ruimte-aankoop. Een groter verschil van overstappen is bijna niet denkbaar, je zal je redenen er wel voor hebben gehad. Veel veilige kilometers gewenst.