MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice ride! Jammer dat ook jij problemen hebt/had met de MINI...
Beemer mag er ook zijn! Wil graag eens een rondje sturen...
OT; met BlonT-007 nog besproken t.a.v. mijn poetssetje?
Beemer mag er ook zijn! Wil graag eens een rondje sturen...

OT; met BlonT-007 nog besproken t.a.v. mijn poetssetje?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Kaj!
Mooie bak heb je uitgezocht!! Lekker kleurtje ook weer!! Jammer dat het zo klote heeft gelopen met de mini, maarja je hebt nu iets beters onder je kont. Veel plezier met je nieuwe ride! Zie je nog wel een keer!
Grtz Henk
Ps. ik zal voor deze maar geen stickerontwerpen maken
Mooie bak heb je uitgezocht!! Lekker kleurtje ook weer!! Jammer dat het zo klote heeft gelopen met de mini, maarja je hebt nu iets beters onder je kont. Veel plezier met je nieuwe ride! Zie je nog wel een keer!
Grtz Henk
Ps. ik zal voor deze maar geen stickerontwerpen maken

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt allemaal voor de ontzettend toffe reacties!
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
Vandaag de MINI naar Renova gebracht om m'n voorruit te laten vervangen (barst) en het 'mysterieuze' deukje in m'n kofferbak wat ik was opgelopen in Oxford te laten verwijderen. Word allemaal keurig geregeld!!

Vandaag de MINI naar Renova gebracht om m'n voorruit te laten vervangen (barst) en het 'mysterieuze' deukje in m'n kofferbak wat ik was opgelopen in Oxford te laten verwijderen. Word allemaal keurig geregeld!!

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wereldkeuze!
Kan niets anders zeggen dat het een dikke bak is waar je verliefd op bent geworden.
Smaak heb je zeker, dat heb je al laten zien met je MINI's en ook weer bij deze RIDE
Enne... we zien je vast weer verschijnen bij al die NewMINIclub-uitjes
Ga er maar lekker van genieten
Kan niets anders zeggen dat het een dikke bak is waar je verliefd op bent geworden.
Smaak heb je zeker, dat heb je al laten zien met je MINI's en ook weer bij deze RIDE

Enne... we zien je vast weer verschijnen bij al die NewMINIclub-uitjes

Ga er maar lekker van genieten

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar moest dus een nieuwe op. Omdat ik eigenlijk van plan was hem opnieuw te laten bestickeren heb ik het hele zooitje er vanaf getrokken. Maar ja dat is nu niet nodig.
Luchthapper was weggesmolten door die koele turbo na het rijden.Ivo schreef:Waarom heb je eigenlijk de striping er niet meer op zitten?

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Het is dat ik het geld er niet voor heb anders had ik ook geen MINI meer!
Wat dacht je dan met zon vette bak!CooperS-lightningblue schreef:Bedankt allemaal voor de ontzettend toffe reacties!Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb het geld wel maar ik wil niet anders.. Kaj gaat hem nog missen, hoewel van de enen vrouwenauto naar de andere vrouwenautoMaVaEe schreef:Wat dacht je dan met zon vette bak!CooperS-lightningblue schreef:Bedankt allemaal voor de ontzettend toffe reacties!Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
Vandaag de MINI naar Renova gebracht om m'n voorruit te laten vervangen (barst) en het 'mysterieuze' deukje in m'n kofferbak wat ik was opgelopen in Oxford te laten verwijderen. Word allemaal keurig geregeld!!![]()

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmorgen kenteken ongeldig laten maken en een 14 dagen export-plaat meegekregen. Waarschijnlijk ga ik hem morgen ophalen, dat komt wat beter uit. 

Onze sponsors