Ik ben jaloers, alweer naar de Mooserwirt! Was het nog een beetje gezellig daar?!Hans schreef:Sorry ouwe poetser, was je helemaal vergeten.. ging iets teveel op in de Moozerwirt.. was sind die haren schon, was sind die haren schon.. lalalala.. hik![]()
gave kroeg, volgende keer doen we daar een biertje!
"Motor on Coentje" 30 maart '08
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Coopergirl
- One wheel wonder

Bericht
Wat een feest,
moet het zijn geweest!!!
Volgend jaar doe ik mee.
Mag ik me nu al inschrijven, please?
Groet, Cooper Girl
Volgend jaar doe ik mee.
Mag ik me nu al inschrijven, please?
Groet, Cooper Girl
- erikawf
- Enthousiast

Bericht
Tjee ik heb weer wat gemist....
helaas kon ik niet meedoen ivm niet genoeg prive km (heb wel gedoneerd hoor) echter de waterlandroute 18 mei ga ik in mijn agenda zetten. Een ritje Haarlem kan er zeker vanaf. Meerijden gaat helaas niet maar "een super meet"
is ook al super.
helaas kon ik niet meedoen ivm niet genoeg prive km (heb wel gedoneerd hoor) echter de waterlandroute 18 mei ga ik in mijn agenda zetten. Een ritje Haarlem kan er zeker vanaf. Meerijden gaat helaas niet maar "een super meet"
mini works for me
- karretje
- Bijna verslaafd

Bericht
Ja , dat klopte tot 00.30 s'nachts uit de lucht geweest .
Is nu in orde, te zien op :
www.smartmini.nl ................................... op deze site ook div. foto's van andere tochten van de miniclub
.
Deze link is rechtstreeks naar de foto's van": Motor on coentje.
http://www.smartmini.nl/Mini/Newminiclu ... index.html
Gr.
karretje
@ Mr en Kwiebje.MR schreef:Ben ik nu gek of vind ik die afbeeldingen nu echt nie op die pagina van karretje?
MR
Ja , dat klopte tot 00.30 s'nachts uit de lucht geweest .
Is nu in orde, te zien op :
www.smartmini.nl ................................... op deze site ook div. foto's van andere tochten van de miniclub
Deze link is rechtstreeks naar de foto's van": Motor on coentje.
http://www.smartmini.nl/Mini/Newminiclu ... index.html
Gr.
Laatst gewijzigd door karretje op 01 apr 2008, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
MINI...................................The best there is.
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zooo, wij zijn weer terug van een verlengd weekend MINI-fun en wil de organisatie van Motor on Coentje een dikke pluim geven.
Het was allemaal tot in de puntjes geregeld en weer buitengewoon indrukwekkend om te zien dat er zoveel MINI-rijders zijn die hun hart op de juiste plek hebben.
Wat een gigantisch mooie opbrengst
Super om ook de reportage van SBS6 te zien. Wat we al niet kunnen regelen binnen de mini autoclub
Zo "mini" is de autoclub inmiddels niet meer. Ben echt onder de indruk van de hoeveelheid MINI's
Chapeau voor Kaj, Coen en Ida en alle anderen die achter de schermen hebben meegewerkt.
Het zal weer een opgave worden om de dit resultaat te overtreffen. Het begint steeds professioneler te worden. Dat drukwerk zag er perfect uit, de boot was een geweldig idee. Helemaal top!
Het was allemaal tot in de puntjes geregeld en weer buitengewoon indrukwekkend om te zien dat er zoveel MINI-rijders zijn die hun hart op de juiste plek hebben.
Wat een gigantisch mooie opbrengst
Super om ook de reportage van SBS6 te zien. Wat we al niet kunnen regelen binnen de mini autoclub
Chapeau voor Kaj, Coen en Ida en alle anderen die achter de schermen hebben meegewerkt.
Het zal weer een opgave worden om de dit resultaat te overtreffen. Het begint steeds professioneler te worden. Dat drukwerk zag er perfect uit, de boot was een geweldig idee. Helemaal top!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Woutie
- Mod virus alert!

Bericht
Eindelijk m'n foto's er af kunnen halen en online gezet.
klikerdeklik om de foto's te bekijken!
Ik heb ze uiteraard ook nog in groot formaat als er intresse voor is...
klikerdeklik om de foto's te bekijken!
Ik heb ze uiteraard ook nog in groot formaat als er intresse voor is...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hele strakke foto's Wouter, dat heeft jou bijrijder effe goed gedaan man.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors