Ik heb een probleem, mijn remklauwen zijn pas rood geverfd en dat moet er meteen af!
hoe of wat krijg ik dit voor elkaar?
Remklauwen ontdoen van verf
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Hierom!llaura schreef:Mitchell schreef:Er wordt in jouw andere topic, over je remschijven, gevraagd waarom je ze wilt ontdoen van verf? Hier was ik ook wel benieuwd naar, misschien wil je er op antwoorden![]()
Sterkte met je boete!
Gr. Mitchell
Omdat ik het gedaan heb zonder te vragen en nu zijn me ouders bang dat er iets mis is met de wielen![]()

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Misschien is dat de verklaring waarom je zo hard hebt gereden
MaVaEe schreef:Hierom!llaura schreef:Mitchell schreef:Er wordt in jouw andere topic, over je remschijven, gevraagd waarom je ze wilt ontdoen van verf? Hier was ik ook wel benieuwd naar, misschien wil je er op antwoorden![]()
Sterkte met je boete!
Gr. Mitchell
Omdat ik het gedaan heb zonder te vragen en nu zijn me ouders bang dat er iets mis is met de wielen![]()

- llaura
- Enthousiast
Bericht
en daarnaast hoor ik nu pas dat het blijkbaar niet goed is omdat je klauwen nu heel snel zwart worden en niet meer goed schoon te maken zijn?!
Hahah ja was het maar zoRies schreef:MaVaEe schreef:Hierom!llaura schreef:
![]()

en daarnaast hoor ik nu pas dat het blijkbaar niet goed is omdat je klauwen nu heel snel zwart worden en niet meer goed schoon te maken zijn?!
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors