Nee klopt! Vanaf de 30km/h+ toch al gauw boven de 140 euries :Skwiebje schreef:Nee, dat is alleen bij staande houding.
Maar boetes zijn ook niet mals als je met die snelheid geflitst bent.
llaura's Ride
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Ja zal een fixe boete worden denk ik..
En mijn rijbewijs heb ik nu ook af moeten geven en krijg ik over een x aantal dagen terug. moet alleen eerst voorkomen en verklaren. maar omdat ik mijn rijbewijs in oktober gehaald heb ben ik bang dat ik hm nu voor goed kwijt ben.
Het was in iedergeval een mobiele flits"paal"
En mijn rijbewijs heb ik nu ook af moeten geven en krijg ik over een x aantal dagen terug. moet alleen eerst voorkomen en verklaren. maar omdat ik mijn rijbewijs in oktober gehaald heb ben ik bang dat ik hm nu voor goed kwijt ben.
Het was in iedergeval een mobiele flits"paal"
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Maar zit er inmiddels al overheen en hij was op dat moment erg goed warm en in z'n 6 kon het geen kwaad.
Ja, in het boekje word verteld niet boven de 4,5 touren de eerste 2000 km.Ries schreef:Wel eens van rustig inrijden gehoord?
Ik ben de eerste 2000 km niet boven de 150 geweest.
Maar zit er inmiddels al overheen en hij was op dat moment erg goed warm en in z'n 6 kon het geen kwaad.

- llaura
- Enthousiast
Bericht
Omdat ik het gedaan heb zonder te vragen en nu zijn me ouders bang dat er iets mis is met de wielen
Mitchell schreef:Er wordt in jouw andere topic, over je remschijven, gevraagd waarom je ze wilt ontdoen van verf? Hier was ik ook wel benieuwd naar, misschien wil je er op antwoorden![]()
Sterkte met je boete!
Gr. Mitchell
Omdat ik het gedaan heb zonder te vragen en nu zijn me ouders bang dat er iets mis is met de wielen

- Der Abt
- Be Mini
Bericht
Gewoon niks zeggen.
Ik kwam zo enkele maanden geleden met nen originele uitlaat op menne schouder na binnen.
Men oukes : "ongeluk gehad ?"
Ikke : "nee nee ... Eisenmann ... Heinz ... sportuitlaat ... ciao
"
Mooie Mini heb je daar trouwens.
Welkom op het forum.
Daarmee ga ik akkoord.Fred schreef:Ze komen het wel gewoon
Gewoon niks zeggen.
Ik kwam zo enkele maanden geleden met nen originele uitlaat op menne schouder na binnen.
Ikke : "nee nee ... Eisenmann ... Heinz ... sportuitlaat ... ciao

Welkom op het forum.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Achja daarom ben ik blij dat mijn auto 100% eigen eurootjes zijn. Al steek ik hem in de fik dat moet ik lekker zelf wetenDer Abt schreef:Daarmee ga ik akkoord.Fred schreef:Ze komen het wel gewoon
Gewoon niks zeggen.
Ikke : "nee nee ... Eisenmann ... Heinz ... sportuitlaat ... ciao![]()
![]()
"
Welkom op het forum.

Onze sponsors