CooperS-lightningblue schreef:Na de rondleiding hebben we meteen maar een "afspraak" gemaakt voor volgend jaar waar ik zeker weer mee naartoe ga!
Leuk dat jullie het zo naar de zin hebben gehad !
Is er al een datum bekend voor volgend jaar ?
CooperS-lightningblue schreef:Na de rondleiding hebben we meteen maar een "afspraak" gemaakt voor volgend jaar waar ik zeker weer mee naartoe ga!
Neej volgend jaar pasBlont-007 schreef:Waarom wachten tot volgend jaar!![]()
Mss dat we in het najaar een tochtje zouden kunnen doen??
Of is de fabriek dan niet toegangkelijk???
Als het op zaterdag mogelijk zou zijn de volgende keer, denk ik dat het voor veel meer mensen mogelijk is om mee te gaan !Arjan schreef:Omdat we nu 2x geweest zijn kunnen we volgende keer vragen of we op een afwijkende dag mogen/kunnen langskomen en dan een iets uitgebreidere tour maken (deze duurde slechts 2,5 uur)![]()
Waarschijnlijk zal dit dan op een zaterdag plaatsvinden
Dat zijn dan ook meteen de hoofd ingredienten voor een survival kit!Arjan schreef:- groene cake en pindakoeken meenemen als "survival pakket".
x3coendek schreef:florisvandam schreef:Zo te lezen en te zien hebben jullie het super naar jullie zin gehad, toch maar eens kijken of deze jongen volgend jaar ook meekan.
gr.
floris
x2 (mooie trend dit.... "x2" )
maar ik zou toch ook wel mee willen zeg
Coen
Ja, wij melden ons ook weer aan.Arjan schreef:Volgens mij willen er ook nog een aantal NOG een keer naar Oxford![]()
Dat gaat een best treintje worden
Onze sponsors