Mooie foto's man!Woutie schreef:Eindelijk m'n foto's er af kunnen halen en online gezet.
klikerdeklik om de foto's te bekijken!
Ik heb ze uiteraard ook nog in groot formaat als er intresse voor is...
"Motor on Coentje" 30 maart '08
- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
marss
Kheb de bestuurder en bijrijdster net voor vertrek gesproken. Heb eigenlijk niet naar de forumnaam gevraagd, dom!! Zijn leuke mensen met een MINI hart. Ik geloof dat dit een orspronkelijke amerikaanse uitvoering was.Ivo schreef:Van wie is deze PW Cooper S eigenlijk? Erg dikke wagen en ik heb hem hier op het forum nog nooit voorbij zien komen:
marss
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Feesie
Het is wat laat, maar niet minder bedoeld
(Tripje Oxford)
Wat een MINI feest was het, en wat zal Coen hebben genoten toen die dit allemaal zag.
En wat is hij trots zijn op z'n vrienden die dit allemaal hebben georganiseerd.
Organisatie bikkels bedankt.
Inmiddels zijn er al een hoop mooie foto's langs gekomen.
Ik voeg er gewoon nog een paar toe.
Later meer op de site.
PS. Ik wordt herkend.

Wat een MINI feest was het, en wat zal Coen hebben genoten toen die dit allemaal zag.
En wat is hij trots zijn op z'n vrienden die dit allemaal hebben georganiseerd.
Organisatie bikkels bedankt.
Inmiddels zijn er al een hoop mooie foto's langs gekomen.
Ik voeg er gewoon nog een paar toe.
Later meer op de site.
PS. Ik wordt herkend.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Francisca
- Mod virus alert!

Bericht
Ja, als je moet gokken, dan moet je wel erg mazzel hebben, wil je in de goede richting zitten ...
Maar die knotwilgen hadden we toch goed he, geen 150 net als Guy !
katjan schreef:Ik denk dat francisca er precies 400 naast zatCooperS-lightningblue schreef: Schiftingsvraag: Hoeveel koeien stonden er naar schatting bij de kaasboerderij in Made?
75 stuks![]()
ik maar een goede 300
Ja, als je moet gokken, dan moet je wel erg mazzel hebben, wil je in de goede richting zitten ...
Maar die knotwilgen hadden we toch goed he, geen 150 net als Guy !
Francisca uit Axel.
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Wat een geweldige dag!! Weer een hoop mensen gezien en gesproken. Het blijft geweldig om zoveel MINI's bij elkaar te zien. Krijg het maar eens voor elkaar. Petje af voor de organisatie. De rit was geweldig leuk. Lekkere kleine weggetjes en daar houden wij van. Moest er wel ff aan wennen dat ons S-je nu verlaagd is. We hebben de rit samen met Benno & Wendy gereden en Wendy riep steeds gassen!!! als ik weer 's vol op de rem ging voor een verkeersdrempel
Maar ik leer 't al aardig. Zo'n MINI blijkt in ieder geval ook nog best tegen een stootje te kunnen
Het weer zorgde ervoor dat alle MINI's als bemodderde racebakkies op het eindpunt arriveerden. Die van ons is in ieder geval nog nooit zo vies geweest
En dat werd nog veel viezer omdat we meteen na 'Motor on Coentje' doorgingen voor het Oxford-avontuur. Maar hij staat inmiddels al weer gewassen en gepoetst te blinken. Leuke afsluiter was dat wij deze keer de eerste prijs mee naar huis mochten nemen. Ik mocht uit de prijzen kiezen. Nou dat was meteen duidelijk...de MINI Clubman gesigneerd door Robert Doornbos natuurlijk!!
Robert (als je stiekem meeleest), harstikke bedankt!!! Hij heeft een mooi ereplaatsje op ons dressoir in de woonkamer. Organisatie bedankt en we hebben het super naar onze zin gehad en er is een mooi bedrag opgehaald voor het Aidsfonds, dus alles geslaagd.
De eerste prijs:

De eerste prijs:

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors