Hoi mk3coopers is in het dagelijks leven gewoon Jack en sinds mijn 16e ben ik helemaal gek van mini's. Ik heb nu de mooie leeftijd van 36 en in die 20 jaar zijn er heel wat mini's gekocht, verkocht, gesloopt etc.. Nu ik recentelijk mijn een na laatste mini heb verkocht, echt een juweeltje een mk2 Morris Mini Cooper van 1968 (is naar Luxemburg gegaan) heb ik samen met Suus de knoop doorgehakt en hebben we weer een mk2 cooper gekocht maar nu in de vorm van een 2007 mk2 (R56) Cooper, met diverse opties, maar het panorama dak was toch wel het voornaamste.
Verder kan ik nog melden dat ik toch nog een 1971 mini heb die nu nog wat werk nodig heeft zodat we deze ook weer kunnen rijden.
Wens iedereen ontzettend veel plezier met zijn Mini....
Jack
p.s. foto's volgen...
mk3coopers, stelt zich voor.....
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- edwin.rutten
- Leerling Mini lid
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Jack,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. als iknog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. als iknog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors