Ik heb een prijsopgave gekregen om een geel dak zwart te maken middels een sticker en viperstrepen te monteren.
Voor het dak moet ik ongeveer rekenen op € 225,-- en voor de viperstrepen € 250,-- incl montage. Ik vind dit nogal prijzig. Nu zit ik eraan te denken om het eventueel zelf te doen, heeft iemand hier ervaring mee? Is dit goed te doen? Of misschien weet iemand een goedkopere mogelijkheid?
Kosten stickeren
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Stickeren moet je echt laten doen. Een sticker plakken is een kunst op zich. (luchtbellen enzo)
De prijsopgave is erg aan de hoge kant.
iDD
De prijsopgave is erg aan de hoge kant.
iDD
- Oscar
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb zelf stickers geplakt. Niet al te brede strepen moet wel lukken met een beetje handigheid. Ik moest een hele brede streep in het midden doen. Behalve dat je dan alle logo's en de antenne tegen komt is de bobbel (R50) op de motorkap en evt. de Aero achterbumper echt een typisch gevalletje tenenkrommend werk dan. Ik vind 250 geen eens zo'n hele gekke prijs. Je bent er echt wel eventjes mee zoet.
- Kees Gitmans
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb badsmini al een paar keer bericht, echter geen reactie terug. Maar, ik heb begrepen dat hij in een verhuizing zit..... 

- Kees Gitmans
- Leerling Mini lid
Bericht
Spenki, jij hebt dus ervaring met stickeren....kan jij het niet voor een leuk prijsje doen dan? 

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Kees Gitmans
- Leerling Mini lid
- Kees Gitmans
- Leerling Mini lid
Bericht
dezelfde viperstrepen als jij hebt. Ik wil eigenlijk daarnaast een geheel zwart dak, maar dat zal wel moeilijk zijn... 

Onze sponsors