
Goodbye Mini & 135i, hello Porsche Boxster Spyder PDK (p
- Der Abt
- Be Mini
Bericht
Ferdinand,
Ga gewoon voor de Vishnu Procede V2 software, daarmee win je makkelijk 75 à 80pk.
De reden waarom software bij een 135i/335i/535i zo veel extra pk vrijmaakt komt natuurlijk door de 2 turbo's zoals je wel weet.
Er zijn veel kerels die van 265/270 wiel pk standaard naar 335 wiel pk gaan met enkel de Procede V2 software.
In Amerika zijn er kerels die met de volgende aanpassingen aan 400 wiel pk (dat is dus van 265/270 naar 400 !!!) komen met hun 335i :
-software (Procede versie 2, wel de max. instelling gebruiken)
-BMC inlegfilter
-grotere oliekoeling (sommigen hebben er zelfs 2 om de temperatuur laag te houden = langere constante power)
-grotere intercooler
-einduitlaat
-sport kat.
Je moet maar eens zoeken naar dit product.
Is echt de moeite.
Enkele interessante filmpjes :
BMW 335i (Vishnu V2 en andere aanpassingen) met +400 wiel pk doet de 1/4 mile
Nog een andere 335i (Vishnu V2 en andere aanpassingen) met +400 wiel pk vs E55 AMG vs E63 AMG vs E60 m5
BMW 335i Vishnu V2 (enkel de software) vs E55 AMG
Vishnu Procede is wereldwijd de meest populaire software voor de 135i/335i/535i omdat er de beste resultaten mee geboekt worden.
Met de juiste aanpassingen is de mijlpaal van de 400 wiel pk te bereiken en zelfs te overschrijden.
De evolutie van de aanpassingen die beschikbaar zijn voor de 335i is vooral in Amerika zo snel aan het vooruitgaan dat het nauwelijk te geloven is.
Kerels zitten daar met hun 335i wagens af te poeieren dat het niet meer normaal is.
Er is zelfs een kerel die aan 420 wiel pk zit en enkele races tegen de nieuwe 911 997 Turbo gewonnen heeft.
Maar, je moet wel voor de juiste aanpassingen kiezen.
Vriendelijke groeten
Der Abt
Ga gewoon voor de Vishnu Procede V2 software, daarmee win je makkelijk 75 à 80pk.
De reden waarom software bij een 135i/335i/535i zo veel extra pk vrijmaakt komt natuurlijk door de 2 turbo's zoals je wel weet.
Er zijn veel kerels die van 265/270 wiel pk standaard naar 335 wiel pk gaan met enkel de Procede V2 software.
In Amerika zijn er kerels die met de volgende aanpassingen aan 400 wiel pk (dat is dus van 265/270 naar 400 !!!) komen met hun 335i :
-software (Procede versie 2, wel de max. instelling gebruiken)
-BMC inlegfilter
-grotere oliekoeling (sommigen hebben er zelfs 2 om de temperatuur laag te houden = langere constante power)
-grotere intercooler
-einduitlaat
-sport kat.
Je moet maar eens zoeken naar dit product.
Is echt de moeite.
Enkele interessante filmpjes :
BMW 335i (Vishnu V2 en andere aanpassingen) met +400 wiel pk doet de 1/4 mile
Nog een andere 335i (Vishnu V2 en andere aanpassingen) met +400 wiel pk vs E55 AMG vs E63 AMG vs E60 m5
BMW 335i Vishnu V2 (enkel de software) vs E55 AMG
Vishnu Procede is wereldwijd de meest populaire software voor de 135i/335i/535i omdat er de beste resultaten mee geboekt worden.
Met de juiste aanpassingen is de mijlpaal van de 400 wiel pk te bereiken en zelfs te overschrijden.
De evolutie van de aanpassingen die beschikbaar zijn voor de 335i is vooral in Amerika zo snel aan het vooruitgaan dat het nauwelijk te geloven is.
Kerels zitten daar met hun 335i wagens af te poeieren dat het niet meer normaal is.
Er is zelfs een kerel die aan 420 wiel pk zit en enkele races tegen de nieuwe 911 997 Turbo gewonnen heeft.
Maar, je moet wel voor de juiste aanpassingen kiezen.
Vriendelijke groeten
Der Abt
- Der Abt
- Be Mini
Bericht
In Amerika is het alternatief DINAN, deze tuner werkt ook samen met BMW.
Het hangt er natuurlijk van af wat je wilt.
AC Schnitzer is natuurlijk zeer kwalitatief, zonder twijfel.
Ferdinand kan ook nog altijd die andere aanpassingen combineren met de AC Schnitzer software natuurlijk.
Maar ja ... ik zou dan toch geen 335i met Vishnu V2 software willen tegenkomen
Dat klopt.quattro gmbh schreef:AC Schnitzer geeft behoud van garantie![]()
In Amerika is het alternatief DINAN, deze tuner werkt ook samen met BMW.
Het hangt er natuurlijk van af wat je wilt.
AC Schnitzer is natuurlijk zeer kwalitatief, zonder twijfel.
Ferdinand kan ook nog altijd die andere aanpassingen combineren met de AC Schnitzer software natuurlijk.
Maar ja ... ik zou dan toch geen 335i met Vishnu V2 software willen tegenkomen

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Ingelmunster
Bericht
, kerel houdt toch maar mooi een M5 bij met een 1
Damn
WTF?Der Abt schreef:Ferdinand,
Ga gewoon voor de Vishnu Procede V2 software, daarmee win je makkelijk 75 à 80pk.
De reden waarom software bij een 135i/335i/535i zo veel extra pk vrijmaakt komt natuurlijk door de 2 turbo's zoals je wel weet.
Er zijn veel kerels die van 265/270 wiel pk standaard naar 335 wiel pk gaan met enkel de Procede V2 software.
In Amerika zijn er kerels die met de volgende aanpassingen aan 400 wiel pk (dat is dus van 265/270 naar 400 !!!) komen met hun 335i :
-software (Procede versie 2, wel de max. instelling gebruiken)
-BMC inlegfilter
-grotere oliekoeling (sommigen hebben er zelfs 2 om de temperatuur laag te houden = langere constante power)
-grotere intercooler
-einduitlaat
-sport kat.
Je moet maar eens zoeken naar dit product.
Is echt de moeite.
Enkele interessante filmpjes :
BMW 335i (Vishnu V2 en andere aanpassingen) met +400 wiel pk doet de 1/4 mile
Nog een andere 335i (Vishnu V2 en andere aanpassingen) met +400 wiel pk vs E55 AMG vs E63 AMG vs E60 m5
BMW 335i Vishnu V2 (enkel de software) vs E55 AMG
Vishnu Procede is wereldwijd de meest populaire software voor de 135i/335i/535i omdat er de beste resultaten mee geboekt worden.
Met de juiste aanpassingen is de mijlpaal van de 400 wiel pk te bereiken en zelfs te overschrijden.
De evolutie van de aanpassingen die beschikbaar zijn voor de 335i is vooral in Amerika zo snel aan het vooruitgaan dat het nauwelijk te geloven is.
Kerels zitten daar met hun 335i wagens af te poeieren dat het niet meer normaal is.
Er is zelfs een kerel die aan 420 wiel pk zit en enkele races tegen de nieuwe 911 997 Turbo gewonnen heeft.
Maar, je moet wel voor de juiste aanpassingen kiezen.
Vriendelijke groeten
Der Abt

Damn

- Ferdinand
- Be Mini
- Locatie: Delft
Bericht
Ha Der Abt,
Leuk van die informatie over Vishnu. Ik had er al wel van gehoord. Op tal van forums kom je dit tegen, en de ervaringen van rijders zijn wisselend; enthousiaste rijders maar ook minder enthousiaste.
Een paar dingen over Vishnu:
Vishnu geeft geen garantie, en de BMW garantie vervalt. In Nederland ken ik geen Vishnu specialisten. En ookal is die Vishnu inderdaad een soort van plug-and-play, toch moet je goed opletten wat je doet. Maar goed, wanneer het een goed produkt is, is hier allemaal mee te leven natuurlijk.
Performance Vishnu:
Die hoge waardes worden gehaald met allerlei aanpassingen (uitlaat, inlaat, intercoolers, oliekoelers, filters, etc). Ik doe al die dingen niet meer. Met de Mini was dat leuk, maar ik ben er klaar mee. Overigens, met alleen de Vishnu software, kom je in de buurt van wat AC Schnizter doet.
AC Schnitzer:
Werkt samen met BMW. AC Schnizter neemt de volledige garantie van BMW over. BMW weet wat AC Schnitzer doet, dat geeft mij een veilig gevoel. AC Schnitzer spreekt overigens van tenminste 360 pk. Wist je dat de 2008 BMW 135i standaard al ruim 280 wielpk heeft? Dat is (grofweg gerekend met 15% aandrijflijn verlies) iets van dik 320 pk! (i.t.t. de 306 pk die BMW opgeeft). BMW geeft op de een of andere manier een veel lagere waarde af, waarom dat is, is mij volstrekt onduidelijk. BMW komt in 2010 ook met een 135i met 360pk (he, dat lijkt wel erg op het vermogen van AC Schnizter..).
Schnizter zegt ook veel moeite te hebben gestoken in een betere gasrespons, een allertere motor. Is dat zinnig? zou je denken. Ja, dat denk ik wel. Mijn 135i rijdt welliswaar loeihard, maar het gaat allemaal wel braaf: je geeft gas (maakt niet uit in welke versnelling) en je versnelt alsof je aan een elastiek hangt. In een grote lijn, zonder terugval, stoom je naar de 250, en dan gaat hij in de begrenzer. Hij voelt als een TGV, je gaat ongemerkt, keihard. Mijn vorige Mini is veeel langzamer dan de 135i, maar 'voelde' wel sneller.
Dus, ik kies voor betrouwbaarheid. Moet eerlijk zeggen dat ik door mijn tuningsverhaal met de Mini, ook wel veeeeel voorzichtiger ben geworden. Lawaai in- en uitlaten hoef ik niet meer.
Toevoeging:
Heb even wat extra gezocht op de Dinan (384pk) en Vishnu tuning voor de 335i (en 135i)
Dinan: gasrespons (en koppel) nemen af(!) tot aan 3000 tpm. Het extra vermogen komt los vanaf 4000 tpm en meer
Vishnu: koppel neemt ook af bij lagere toeren. Voor de rest idem zoals bij Dinan. Bovendien, adviseren beide tuners een extra grote oliekoeler.
Kijk, dat wil ik dus niet. Ik hoef helemaal geen hoogtoerige racemotor met extra (aftermarket?) oliekoeler. Nee, het is me wel duidelijk, de verhalen beginnen weer. O jee, o jee, ik heb een Braspenning dejavu!
Leuk van die informatie over Vishnu. Ik had er al wel van gehoord. Op tal van forums kom je dit tegen, en de ervaringen van rijders zijn wisselend; enthousiaste rijders maar ook minder enthousiaste.
Een paar dingen over Vishnu:
Vishnu geeft geen garantie, en de BMW garantie vervalt. In Nederland ken ik geen Vishnu specialisten. En ookal is die Vishnu inderdaad een soort van plug-and-play, toch moet je goed opletten wat je doet. Maar goed, wanneer het een goed produkt is, is hier allemaal mee te leven natuurlijk.
Performance Vishnu:
Die hoge waardes worden gehaald met allerlei aanpassingen (uitlaat, inlaat, intercoolers, oliekoelers, filters, etc). Ik doe al die dingen niet meer. Met de Mini was dat leuk, maar ik ben er klaar mee. Overigens, met alleen de Vishnu software, kom je in de buurt van wat AC Schnizter doet.
AC Schnitzer:
Werkt samen met BMW. AC Schnizter neemt de volledige garantie van BMW over. BMW weet wat AC Schnitzer doet, dat geeft mij een veilig gevoel. AC Schnitzer spreekt overigens van tenminste 360 pk. Wist je dat de 2008 BMW 135i standaard al ruim 280 wielpk heeft? Dat is (grofweg gerekend met 15% aandrijflijn verlies) iets van dik 320 pk! (i.t.t. de 306 pk die BMW opgeeft). BMW geeft op de een of andere manier een veel lagere waarde af, waarom dat is, is mij volstrekt onduidelijk. BMW komt in 2010 ook met een 135i met 360pk (he, dat lijkt wel erg op het vermogen van AC Schnizter..).
Schnizter zegt ook veel moeite te hebben gestoken in een betere gasrespons, een allertere motor. Is dat zinnig? zou je denken. Ja, dat denk ik wel. Mijn 135i rijdt welliswaar loeihard, maar het gaat allemaal wel braaf: je geeft gas (maakt niet uit in welke versnelling) en je versnelt alsof je aan een elastiek hangt. In een grote lijn, zonder terugval, stoom je naar de 250, en dan gaat hij in de begrenzer. Hij voelt als een TGV, je gaat ongemerkt, keihard. Mijn vorige Mini is veeel langzamer dan de 135i, maar 'voelde' wel sneller.
Dus, ik kies voor betrouwbaarheid. Moet eerlijk zeggen dat ik door mijn tuningsverhaal met de Mini, ook wel veeeeel voorzichtiger ben geworden. Lawaai in- en uitlaten hoef ik niet meer.
Toevoeging:
Heb even wat extra gezocht op de Dinan (384pk) en Vishnu tuning voor de 335i (en 135i)
Dinan: gasrespons (en koppel) nemen af(!) tot aan 3000 tpm. Het extra vermogen komt los vanaf 4000 tpm en meer
Vishnu: koppel neemt ook af bij lagere toeren. Voor de rest idem zoals bij Dinan. Bovendien, adviseren beide tuners een extra grote oliekoeler.
Kijk, dat wil ik dus niet. Ik hoef helemaal geen hoogtoerige racemotor met extra (aftermarket?) oliekoeler. Nee, het is me wel duidelijk, de verhalen beginnen weer. O jee, o jee, ik heb een Braspenning dejavu!
Veel rijplezier!
- Der Abt
- Be Mini
Bericht
Ik kan zeker begrijpen dat je voor AC Schnitzer gaat hoor
Ik weet dat je garantie vervalt met Procede Vishnu software (net zoals bij de meeste).
Maar wat ik je wel kan zeggen is dat je met de AC Schnitzer software eerder in de buurt van de Vishnu software zal komen en niet omgekeerd.
Geen slechte bedoelingen hoor, maar ik heb ook al in een beetje ervaring met BMW en trust me, Vishnu is de misschien wel de meest agressieve software, maar ik heb al met tal van eigenaars gesproken en de Vishnu is echt wel de software die de meest hoge waarden geeft.
Vergeet niet dat 335/340 wiel pk neerkomt op 380 à 385pk aan het vliegwiel, met enkel software
Ik kan je best begrijpen waarom je zulk een lijst van aanpassingen niet wilt doen.
Je wilt tenslotte ook nog wat betrouwbaarheid.
De reden waarom die kerels het doen is dan ook om alles wat betrouwbaarder te maken op dat niveau en om natuurlijk de grens van de 400 wiel pk te halen.
Naar het schijnt zijn de standaard turbo's goed tot +/- 450 wiel pk.
Het klopt ook inderdaad dat de 135i/335i/535i ondergewaardeerd zijn en meer pk produceren dan BMW beweert.
Maar de meeste produceren toch tussen de 265/275 wiel pk, 280 en meer is minder de standaard.
Het komt wel voor hoor, maar de meeste zitten toch onder de 280 wiel pk.
Wat je ook doet, je zal je zeker amuseren, zonder twijfel
Vriendelijke groeten
Der Abt
Ferdinand,Ferdinand schreef:Ha Der Abt,
Leuk van die informatie over Vishnu. Ik had er al wel van gehoord. Op tal van forums kom je dit tegen, en de ervaringen van rijders zijn wisselend; enthousiaste rijders maar ook minder enthousiaste.
Een paar dingen over Vishnu:
Vishnu geeft geen garantie, en de BMW garantie vervalt. In Nederland ken ik geen Vishnu specialisten. En ookal is die Vishnu inderdaad een soort van plug-and-play, toch moet je goed opletten wat je doet. Maar goed, wanneer het een goed produkt is, is hier allemaal mee te leven natuurlijk.
Performance Vishnu:
Die hoge waardes worden gehaald met allerlei aanpassingen (uitlaat, inlaat, intercoolers, oliekoelers, filters, etc). Ik doe al die dingen niet meer. Met de Mini was dat leuk, maar ik ben er klaar mee. Overigens, met alleen de Vishnu software, kom je in de buurt van wat AC Schnizter doet.
AC Schnitzer:
Werkt samen met BMW. AC Schnizter neemt de volledige garantie van BMW over. BMW weet wat AC Schnitzer doet, dat geeft mij een veilig gevoel. AC Schnitzer spreekt overigens van tenminste 360 pk. Wist je dat de 2008 BMW 135i standaard al ruim 280 wielpk heeft? Dat is (grofweg gerekend met 15% aandrijflijn verlies) iets van dik 320 pk! (i.t.t. de 306 pk die BMW opgeeft). BMW geeft op de een of andere manier een veel lagere waarde af, waarom dat is, is mij volstrekt onduidelijk. BMW komt in 2010 ook met een 135i met 360pk (he, dat lijkt wel erg op het vermogen van AC Schnizter..).
Schnizter zegt ook veel moeite te hebben gestoken in een betere gasrespons, een allertere motor. Is dat zinnig? zou je denken. Ja, dat denk ik wel. Mijn 135i rijdt welliswaar loeihard, maar het gaat allemaal wel braaf: je geeft gas (maakt niet uit in welke versnelling) en je versnelt alsof je aan een elastiek hangt. In een grote lijn, zonder terugval, stoom je naar de 250, en dan gaat hij in de begrenzer. Hij voelt als een TGV, je gaat ongemerkt, keihard. Mijn vorige Mini is veeel langzamer dan de 135i, maar 'voelde' wel sneller.
Dus, ik kies voor betrouwbaarheid. Moet eerlijk zeggen dat ik door mijn tuningsverhaal met de Mini, ook wel veeeeel voorzichtiger ben geworden. Lawaai in- en uitlaten hoef ik niet meer.
Dit zijn zo mijn motieven
Ik kan zeker begrijpen dat je voor AC Schnitzer gaat hoor

Ik weet dat je garantie vervalt met Procede Vishnu software (net zoals bij de meeste).
Maar wat ik je wel kan zeggen is dat je met de AC Schnitzer software eerder in de buurt van de Vishnu software zal komen en niet omgekeerd.
Geen slechte bedoelingen hoor, maar ik heb ook al in een beetje ervaring met BMW en trust me, Vishnu is de misschien wel de meest agressieve software, maar ik heb al met tal van eigenaars gesproken en de Vishnu is echt wel de software die de meest hoge waarden geeft.
Vergeet niet dat 335/340 wiel pk neerkomt op 380 à 385pk aan het vliegwiel, met enkel software

Ik kan je best begrijpen waarom je zulk een lijst van aanpassingen niet wilt doen.
Je wilt tenslotte ook nog wat betrouwbaarheid.
De reden waarom die kerels het doen is dan ook om alles wat betrouwbaarder te maken op dat niveau en om natuurlijk de grens van de 400 wiel pk te halen.
Naar het schijnt zijn de standaard turbo's goed tot +/- 450 wiel pk.
Het klopt ook inderdaad dat de 135i/335i/535i ondergewaardeerd zijn en meer pk produceren dan BMW beweert.
Maar de meeste produceren toch tussen de 265/275 wiel pk, 280 en meer is minder de standaard.
Het komt wel voor hoor, maar de meeste zitten toch onder de 280 wiel pk.
Wat je ook doet, je zal je zeker amuseren, zonder twijfel

Vriendelijke groeten
Der Abt
- Ferdinand
- Be Mini
- Locatie: Delft
Bericht
Ha Der Abt,
Een ding weten we zeker: een AC Schnitzer 360 pk 135i heeft nog niemand kunnen testen (ook geen 335i). Want die is er (nog) niet. De eerste die komt 21 april as., yes!
. Er rijdt wel een prototype rond. Bovendien, die 360pk (waarvan AC Schnizter zegt 'mindestens 360PS') is meer dan genoeg. Beloftes van grote pk-waardes trap ik niet meer in (voldoende geleerd met de Mini
). Bovendien zie je indrukwekkende you-tube filmpjes, maar wat is dat nu waard? Op forums, werkelijke gebruikers, is men helemaal niet zo superenthousiast. Snap je wel?
Weet je dat ik bij AC Schnitzer eerst in hun protoype mag rijden, als ik zeg 'ja, dat wil ik ook' dan nemen ze mijn 135i onder handen (alles mbv. testbank, er voor en er na). Ik zeg je wel, die AC Schnitzer rekent ook wel een pittig prijsje...
Vwb. de centen is het beter om een chippie uit de VS over te laten komen, met een instructiefilmpje erbij. < Kijk, zie je mij al staan: garageplein, motorkap open, giga ingewikkeld blok voor me snuffert en een USA chippie in mijn hand..? Dat wordt dus helemaal niets...
Uit metingen blijkt dat alle BMW 3.0 TT motoren uit 2008 rond de 280 wielpk geven. De software van de 2008 modellen is gewijzigd tov 2007: mededeling BMW (kreeg ik te lezen toen ik de auto ophaalde bij Maaral).
Hier twee dyno's (er zijn er nog veel meer, ik kijk wel even)
Dyno 1: 279,4 pk
Dyno 2: 284,2 pk
O, linken gaan fout. Kijk maarop youtube: 135i dyno
Ik zal dat lel van mij zeker bij Beek op de bank zetten (eerst Hans er vanaf duwen...
)
Een ding weten we zeker: een AC Schnitzer 360 pk 135i heeft nog niemand kunnen testen (ook geen 335i). Want die is er (nog) niet. De eerste die komt 21 april as., yes!


Weet je dat ik bij AC Schnitzer eerst in hun protoype mag rijden, als ik zeg 'ja, dat wil ik ook' dan nemen ze mijn 135i onder handen (alles mbv. testbank, er voor en er na). Ik zeg je wel, die AC Schnitzer rekent ook wel een pittig prijsje...

Uit metingen blijkt dat alle BMW 3.0 TT motoren uit 2008 rond de 280 wielpk geven. De software van de 2008 modellen is gewijzigd tov 2007: mededeling BMW (kreeg ik te lezen toen ik de auto ophaalde bij Maaral).
Hier twee dyno's (er zijn er nog veel meer, ik kijk wel even)
Dyno 1: 279,4 pk
Dyno 2: 284,2 pk
O, linken gaan fout. Kijk maarop youtube: 135i dyno
Ik zal dat lel van mij zeker bij Beek op de bank zetten (eerst Hans er vanaf duwen...

Veel rijplezier!
- Der Abt
- Be Mini
Bericht
Ja het zou goed kunnen dat de 2008 modellen meer pk produceren door een software upgrade.
De modellen van 2007 produceren in ieder geval iets minder.
Software heeft immers veel effect op deze wagens
Veel plezier.
Der Abt
Ferdinand,Ferdinand schreef:Ha Der Abt,
Een ding weten we zeker: een AC Schnitzer 360 pk 135i heeft nog niemand kunnen testen (ook geen 335i). Want die is er (nog) niet. De eerste die komt 21 april as., yes!. Er rijdt wel een prototype rond. Bovendien, die 360pk (waarvan AC Schnizter zegt 'mindestens 360PS') is meer dan genoeg. Beloftes van grote pk-waardes trap ik niet meer in (voldoende geleerd met de Mini
). Bovendien zie je indrukwekkende you-tube filmpjes, maar wat is dat nu waard? Op forums, werkelijke gebruikers, is men helemaal niet zo superenthousiast. Snap je wel?
Weet je dat ik bij AC Schnitzer eerst in hun protoype mag rijden, als ik zeg 'ja, dat wil ik ook' dan nemen ze mijn 135i onder handen (alles mbv. testbank, er voor en er na). Ik zeg je wel, die AC Schnitzer rekent ook wel een pittig prijsje...Vwb. de centen is het beter om een chippie uit de VS over te laten komen, met een instructiefilmpje erbij. < Kijk, zie je mij al staan: garageplein, motorkap open, giga ingewikkeld blok voor me snuffert en een USA chippie in mijn hand..? Dat wordt dus helemaal niets...
Uit metingen blijkt dat alle BMW 3.0 TT motoren uit 2008 rond de 280 wielpk geven. De software van de 2008 modellen is gewijzigd tov 2007: mededeling BMW (kreeg ik te lezen toen ik de auto ophaalde bij Maaral).
Hier twee dyno's (er zijn er nog veel meer, ik kijk wel even)
Dyno 1: 279,4 pk
Dyno 2: 284,2 pk
O, linken gaan fout. Kijk maarop youtube: 135i dyno
Ik zal dat lel van mij zeker bij Beek op de bank zetten (eerst Hans er vanaf duwen...)
Ja het zou goed kunnen dat de 2008 modellen meer pk produceren door een software upgrade.
De modellen van 2007 produceren in ieder geval iets minder.
Software heeft immers veel effect op deze wagens

Veel plezier.
Der Abt
- Ferdinand
- Be Mini
- Locatie: Delft
Bericht
Dank je Abt, wordt dikke pret. En weet je, die chip van Schnitsel is volstrekt overbodig (haha
), heb zat vermogen nu, maar het is gewoon voor 't leuk en voor de heb. Maar eigenlijk hoeft het helemaal niet. Volstrekt overbodig eigenlijk, woohaaa.

Veel rijplezier!
- MR
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Praag
Bericht
Ferdinand,
mag ik je wat vragen over je nieuwe hebbedingtje.... Ik ben serieus aan het kijken naar een vervanging van mijn Mini volgend jaar.... Ik wil pas aan de 135i (nieuwe auto) als ie ook een jaartje er is. Dan zijn de kinderziektes er wel uit mag je hopen.
Vragen zijn eigenlijk de volgende:
- Hoe bevielen de eerste KM's? De mijne tijdens de testrit waren subliem. Ik heb nog nooit zo veel fun gehad in een auto en het bleef maar doorgaan.... Ik zal en moet die 135i gaan rijden.
:D:D
- Ik vind jouw uitvoering briljant van buiten. Mijn kleur ook - Heb zelf de zwarte gereden en zag gisteren de zilveren voorbij flitsen - en de velgen tsja.... weet het nog niet, maar ook daar is genoeg keuze in die prijsklasse. Welke uitvoering binnen heb je genomen? Wat heb je wel en niet genomen op de spec lijst?
- Wat is je verbruik momenteel?
- Wat is je gevoel nu over de auto? Ik las dingen als verlagen, tuning, strutbrace en dergelijk... Denk je er nog over, ga je het allemaal laten doen... Die 135i is een klein bommetje die een groot bommetje wordt als je er wat aan laat doen!! En is echt een wolf in schaapskleren....
- Wat zijn de reacties van mensen om je heen die hem gereden hebben?
Mocht je een keer bij een meeting zijn laat ff weten. Ik doe een moord om nog ff te sturen in da ding.... Las ik het nu goed dat je met niet al te veel moeite een M3 bijhoudt op de eerste meters met dit ding....
Thanks gast en echt waar ik ben jaloers op je!
MR
mag ik je wat vragen over je nieuwe hebbedingtje.... Ik ben serieus aan het kijken naar een vervanging van mijn Mini volgend jaar.... Ik wil pas aan de 135i (nieuwe auto) als ie ook een jaartje er is. Dan zijn de kinderziektes er wel uit mag je hopen.
Vragen zijn eigenlijk de volgende:
- Hoe bevielen de eerste KM's? De mijne tijdens de testrit waren subliem. Ik heb nog nooit zo veel fun gehad in een auto en het bleef maar doorgaan.... Ik zal en moet die 135i gaan rijden.

- Ik vind jouw uitvoering briljant van buiten. Mijn kleur ook - Heb zelf de zwarte gereden en zag gisteren de zilveren voorbij flitsen - en de velgen tsja.... weet het nog niet, maar ook daar is genoeg keuze in die prijsklasse. Welke uitvoering binnen heb je genomen? Wat heb je wel en niet genomen op de spec lijst?
- Wat is je verbruik momenteel?
- Wat is je gevoel nu over de auto? Ik las dingen als verlagen, tuning, strutbrace en dergelijk... Denk je er nog over, ga je het allemaal laten doen... Die 135i is een klein bommetje die een groot bommetje wordt als je er wat aan laat doen!! En is echt een wolf in schaapskleren....
- Wat zijn de reacties van mensen om je heen die hem gereden hebben?
Mocht je een keer bij een meeting zijn laat ff weten. Ik doe een moord om nog ff te sturen in da ding.... Las ik het nu goed dat je met niet al te veel moeite een M3 bijhoudt op de eerste meters met dit ding....
Thanks gast en echt waar ik ben jaloers op je!
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Ik zie je Beemer nu pas! Wist niet dat je al foto's had geplaatst. Vet kleurtje zeg!
Wauw!
Ik wens je heel veel plezierige kilometers toe met dat scheurijzer
@MR:
Ik heb je verhaal nog niet eens te horen gekregen man en je hebt er al in gereden?! Moet ik toch ook snel eens gaan proberen.

Ik wens je heel veel plezierige kilometers toe met dat scheurijzer

@MR:
Ik heb je verhaal nog niet eens te horen gekregen man en je hebt er al in gereden?! Moet ik toch ook snel eens gaan proberen.


Onze sponsors