Sidemarkers voor R56 S, ze zitten d'r op!!!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- rudyhouwer14_driesen
- Leerling Mini lid
Bericht
En morgen naar den 'belgique' rijden en een boete hebben omdat je die dingen hebt!!!! 
De dollar staat laag t.o.v. de euro, je had effe over en het weer kunnen vliegen naar amerika en daar alles gaan halen of opsturen. Een mooie uitstap en je was zeker dat je heel de kit had.
Steken ze er geen handleiding bij, ik heb onlangs een hoes gekocht voor de achterbank (voor de hond) en er zat een mooie handleiding bij. En ik denk dat je iets van accesoires moet hebben van een auto dat het hier in belgie misschien goedkoper is. Je kan de prijzen opvragen, bestellen hier en wanneer het aangekomen is een dagje afzakken naar antwerpen.
Maar pas op wanneer je een mei komt, dan is hier alles gesloten. Het is hier een feestdag in 'holland' is het dan meestal koningendag.
Dus laat je daar niet door vangen.
Voor de hoes heb ik 215 euro betaald, ik moet nu wel zeggen dat het er goed uitziet. Nu nog wachten tot ik de auto heb voor het uit te proberen he, ben eens benieuwd wanneer ik mijn 'mini tuut' heb. Ik zie er wel naar uit!

De dollar staat laag t.o.v. de euro, je had effe over en het weer kunnen vliegen naar amerika en daar alles gaan halen of opsturen. Een mooie uitstap en je was zeker dat je heel de kit had.
Steken ze er geen handleiding bij, ik heb onlangs een hoes gekocht voor de achterbank (voor de hond) en er zat een mooie handleiding bij. En ik denk dat je iets van accesoires moet hebben van een auto dat het hier in belgie misschien goedkoper is. Je kan de prijzen opvragen, bestellen hier en wanneer het aangekomen is een dagje afzakken naar antwerpen.
Maar pas op wanneer je een mei komt, dan is hier alles gesloten. Het is hier een feestdag in 'holland' is het dan meestal koningendag.
Dus laat je daar niet door vangen.
Voor de hoes heb ik 215 euro betaald, ik moet nu wel zeggen dat het er goed uitziet. Nu nog wachten tot ik de auto heb voor het uit te proberen he, ben eens benieuwd wanneer ik mijn 'mini tuut' heb. Ik zie er wel naar uit!
Na zes maanden toch besloten van een mini te kopen. Het is een zware bevalling geweest.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De vlag kan uit!!!!! Ik ging zonet even naar de dealer voor een suitcase en wat blijkt, het restant van de bestelling is binnen!
Jammer dat ze me gisteren niet hebben gebeld, dan had ik vandaag nog een poging kunnen wagen om het er voor de rit van morgen op te zetten. Binnenkort hiervoor maar eens een zaterdag vrijmaken. 

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag de eerste sidemarker gemonteerd, rechtsachter en hij doet het nog ook
!
Door de regen in de ochtend ben ik 's middags pas begonnen en tegen het einde van de middag wederom enkele buien gehad, waardoor ik nog niet echt ver ben, maar ik ben blij dat de eerste erop zit.
De achterbumper hoeft er niet af en er hoeft niet geboord
te worden, dus dat viel al met al erg mee. Het is goed te doen, het kostte me vooral behoorlijk wat tijd om een en ander uit te vinden, bijvoorbeeld welke draadjes (bleek uiteindelijk nr. 2 en nr. 4 te zijn) ik moest hebben om de sidemarker te laten branden.
Hieronder alvast een foto:

Daar het morgen niet al te best schijnt te worden, ga ik volgende week verder. Is wel maf om met een sidemarker rond te rijden....

Door de regen in de ochtend ben ik 's middags pas begonnen en tegen het einde van de middag wederom enkele buien gehad, waardoor ik nog niet echt ver ben, maar ik ben blij dat de eerste erop zit.
De achterbumper hoeft er niet af en er hoeft niet geboord

Hieronder alvast een foto:

Daar het morgen niet al te best schijnt te worden, ga ik volgende week verder. Is wel maf om met een sidemarker rond te rijden....
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
We wachten het geduldig af.
Bij ons willen we ze er ook op hebben, maar eerst de verstralers.
veel montageplezier met de ander 3 side-markers
in de fabriek in Oxford stonden er verschillende met side-markers voor de amerikaanse markt.
nog even een fotootje van een R56 zoals ze op de voorzijde zitten.

ps als je in de buurt zou wonen, had je onze verwarmde garage wel kunnen gebruiken
voor montage
Kees
Bij ons willen we ze er ook op hebben, maar eerst de verstralers.
veel montageplezier met de ander 3 side-markers

in de fabriek in Oxford stonden er verschillende met side-markers voor de amerikaanse markt.

nog even een fotootje van een R56 zoals ze op de voorzijde zitten.

ps als je in de buurt zou wonen, had je onze verwarmde garage wel kunnen gebruiken

Kees
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gr.
Jan
Dank voor het aanbod!! Ik woon niet echt in de buurt, mocht het nou de komende tijd rotweer blijven dan is Rotterdam - Maarssen wellicht te overzien.BMW X3 schreef:ps als je in de buurt zou wonen, had je onze verwarmde garage wel kunnen gebruikenvoor montage
Kees
Gr.
Jan
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
en het is wat je zegt, je moet het gewoon durven (en dat valt het uiteindelijk nog hartstikke mee ook!)
Inderdaad, dit geeft een veel enthousiaster gevoelBerthil schreef:Extra leuk als je zoiets zelf gedaan hebt i.p.v. naar de dealer brengen, ziet er goed uit en nou de rest nog

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Inmiddels is linksachter ook gemonteerd en is de achterkant gereed! Grappig is dat bij het remmen de sidemarker lichtjes ook feller gaan branden (volgens mij ontkom ik daar niet aan, of ik heb een verkeerde 'draadcombinatie'gekozen). Is dit ook het geval op de R53?
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
, had wel een grappig gezicht geweest, één sidemarker op de gehele MINI. Nu is in ieder geval de achterkant voorzien. Nice!!!
Bij mijn oude R50 geen last gehad dat de sidemarkers harder gingen branden als ik remde. Zal dus waarschijnlijk of een berkeerd draadje zijn, of aan de R56 liggen
. Succes met de voorkant!!
marss

Bij mijn oude R50 geen last gehad dat de sidemarkers harder gingen branden als ik remde. Zal dus waarschijnlijk of een berkeerd draadje zijn, of aan de R56 liggen

marss
Onze sponsors