Hallo allemaal,
Ik zit erover na te denken om 18" bbs le mans (replica's) te monteren nu is mijn vraag of de banden meer gaan schuren in de wielkasten als nu met 17 " of maakt het weinig uit omdat je ook plattere banden krijgt?
Zijn hier mensen die 18" hebben en verlaagd zonder schroefset?
groeten,
Daiel
18" velgen met verlagingsveren Schnitzer?
- Fred
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Er zijn genoeg mensen met verlaagd + 18" werkt best.
Volgens mij alleen niemand hier met de bbs le mans. Vooral omdat het gross hier iets tegen replicas heeft (weet niet helemaal waarom) en de originele te duur vindt.
iDD
Volgens mij alleen niemand hier met de bbs le mans. Vooral omdat het gross hier iets tegen replicas heeft (weet niet helemaal waarom) en de originele te duur vindt.
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daar ik nogal eens naar de handrem grijp en stuur omgooi wil ik geen replica's hebben.
Rein, omdat replica's veelal minder goed/sterk zijn. Voor gewoon allround rijden maakt het idd niks uit.iDarkDesign schreef:Vooral omdat het gross hier iets tegen replicas heeft (weet niet helemaal waarom) en de originele te duur vindt.
Daar ik nogal eens naar de handrem grijp en stuur omgooi wil ik geen replica's hebben.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Van de week banden gewisseld en mijn velgen waren nog top.
Mwoh, wel beter tegen bestand. Ik ken mensen waarbij velg is afgebroken of slag in zat.kwiebje schreef:Voor je OEM velgen is dit ook niet goed hooromdat replica's veelal minder goed/sterk zijn. Voor gewoon allround rijden maakt het idd niks uit.
Van de week banden gewisseld en mijn velgen waren nog top.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors