Ik overweeg mijn R56 MCS in te ruilen tegen een GP. (teveel ellende met de R56)
Nu is mijn vraag aan (ex)GP-rijders.
Tegen welke problemen zijn jullie aangelopen?
Waar moet ik opletten?
Of is het gewoon een goed gebouwde auto.
Aanschaf GP
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met je keus
Ik denk dat je goed uit moet kijken geen afgeragde bak te krijgen maar als je het bij de dealer doet zal het geen probleem zijn. Missschien is invoeren uit Duitsland te overwegen aangezien er daar een overschot aan is. Volgens mij zijn er dealers die ook nog steeds een nieuwe hebben staan.

Ik denk dat je goed uit moet kijken geen afgeragde bak te krijgen maar als je het bij de dealer doet zal het geen probleem zijn. Missschien is invoeren uit Duitsland te overwegen aangezien er daar een overschot aan is. Volgens mij zijn er dealers die ook nog steeds een nieuwe hebben staan.
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Zie ook deze topic:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7731
Nu weet ik alleen niet of deze nog bij de dealer staat, maar het is a brand new one!
Succes met je keuze, het is in ieder geval een gave bak.
Ossie
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7731
Nu weet ik alleen niet of deze nog bij de dealer staat, maar het is a brand new one!
Succes met je keuze, het is in ieder geval een gave bak.
Ossie
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vet! weer een GP bij de club. Op het rammelen na (zoals elke MINI R50-53) heeft de GP volgens mij geen mankementen.
En de achterbank zit er al niet meer in! Dus dat bespaart je al een middag klussen.
iDD
En de achterbank zit er al niet meer in! Dus dat bespaart je al een middag klussen.
iDD
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je zou Michael Straathof van Van Poelgeest eens kunnen bellen (020-503 2300). Ik heb hem van de week nog gesproken over de GP en hij noemde een VLIJMSCHERPE prijs voor de GP.
Dit betekend wel dat je inruilprijs misschien iets lager is maar gaat uiteindelijk om de prijs ONDERAAN DE STREEP!
Zeg maar even dat je via mij komt. Misschien helpt het....
groetjes,
Peter
Harmar,harmar schreef:Ho ho jongens niet te snel, er staat ik overweeg.
Als ik het gedaan heb meldt ik het beslist.
Jullie ervaringen/of wat jullie er over gehoord hebben laat ik meewegen in mijn beslissing.
Vandaar.
Je zou Michael Straathof van Van Poelgeest eens kunnen bellen (020-503 2300). Ik heb hem van de week nog gesproken over de GP en hij noemde een VLIJMSCHERPE prijs voor de GP.
Dit betekend wel dat je inruilprijs misschien iets lager is maar gaat uiteindelijk om de prijs ONDERAAN DE STREEP!
Zeg maar even dat je via mij komt. Misschien helpt het....
groetjes,
Peter
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
op www.mobile.de staat er een op met slechts 3 km en voor 30 kEUR. Komt nog wel invoeren bij.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors