Die 4 seconden ga ik nooit halen, weinig grip en een te groot turbogat misschien, dus met de volgende meeting neem ik dat ding mee want ik ben best benieuwd of jij het wel haalt.. Maarre, gefeliciteerd de R53 kicks zijn weer terug en waarschijnlijk nog wel heftiger
CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf!
Ben benieuwd.. 5 seconden!? Al geprobeerd? Valt me op dat dat echt heel moeilijk is.. ik heb nu zo'n performance box die dat soort dingen opmeet en ik kom met de Dax niet verder dan 5,4seconden naar de 100
Die 4 seconden ga ik nooit halen, weinig grip en een te groot turbogat misschien, dus met de volgende meeting neem ik dat ding mee want ik ben best benieuwd of jij het wel haalt.. Maarre, gefeliciteerd de R53 kicks zijn weer terug en waarschijnlijk nog wel heftiger
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat ik? In de 5 fabriekopgave secondes naar de 100? Weet wel zeker dat ik dat niet haal en ook dat ik dat voorlopig niet ga proberen. Is m'n dagelijk vervoer en dat wil ik graag heel houden. 

- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Errig verstandig, Kaj!
Genieten van dit brok techniek kun je ook ver onder het maximaal haalbare doen!
CooperS-lightningblue schreef:Wat ik? In de 5 fabriekopgave secondes naar de 100? Weet wel zeker dat ik dat niet haal en ook dat ik dat voorlopig niet ga proberen. Is m'n dagelijk vervoer en dat wil ik graag heel houden.
Errig verstandig, Kaj!
Genieten van dit brok techniek kun je ook ver onder het maximaal haalbare doen!
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Gefeliciteerd Kaj, mooie bak, schitterende kleur en ook nog het juiste merk
Doe het rustig aan, want hij staat sneller achterstevoren dan een M5 !
En doe zo weinig mogelijk aan de buitenkant van de auto, het is geen Mini, bij BMW maakt alles wat niet origineel BMW is de auto zo "sjonnie" vindt ik. Ik zou de auto graag eens in het eggie bewonderen
Doe het rustig aan, want hij staat sneller achterstevoren dan een M5 !
En doe zo weinig mogelijk aan de buitenkant van de auto, het is geen Mini, bij BMW maakt alles wat niet origineel BMW is de auto zo "sjonnie" vindt ik. Ik zou de auto graag eens in het eggie bewonderen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Eens!!!!! Gefeliciteerd met je sublieme car. Dat wordt genieten met een grote G.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
320d touring schreef:En doe zo weinig mogelijk aan de buitenkant van de auto, het is geen Mini, bij BMW maakt alles wat niet origineel BMW is de auto zo "sjonnie" vindt ik. Ik zou de auto graag eens in het eggie bewonderen
Eens!!!!! Gefeliciteerd met je sublieme car. Dat wordt genieten met een grote G.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
. Damn daar zit een heel levenskapitaal in ...
Ben wel heel beniefd naar het resultaat! Heerlijke bak wordt het
Van een gekke hollander gesprokenquattro gmbh schreef:Zo'n strutbrace?
Op het DF forum is een topic dat je wel wat ideetjes kan geven![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=5618
Dikke wagen hoor
Ben wel heel beniefd naar het resultaat! Heerlijke bak wordt het
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bedankt allemaal wederom voor de leuke reacties! Ik ben zeker van plan hem heel te houden! Aan mij zal het in ieder geval niet liggen als hij in de kreukels ligt.
Ben het absoluut met jullie eens qua origineel houden, maar geloof me een set CSL-ers eronder is wel heeeel erg dik om te zien!
Ben het absoluut met jullie eens qua origineel houden, maar geloof me een set CSL-ers eronder is wel heeeel erg dik om te zien!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
@ Kaj wat een vette bak zeg, ik zou zeggen heeel veel plezier ermee en rij voorzichtig
gr.
floris
altijd makkelijk zo'n vaste tafel en Kaj is toch overal altijd bijMR schreef:Staantafel voor tijdens de BBQ parties van Floris![]()
![]()
Is een keer wat anders....
MR
@ Kaj wat een vette bak zeg, ik zou zeggen heeel veel plezier ermee en rij voorzichtig
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors