Hallo allemaal,
Nou ik ben dus Poeptus, mijn echte naam is trouwens Kevin.
Poeptus komt van het woord kaktus en dat heeft lang geleden iemand verzonnen omdat ik stekel haar had.
Sinds een paar dagen ben ik de troste eigenaar van een Mini One in de kleur Indi Blue.
Ik heb hem gekocht bij auto Spekelink in Enschede via mijn eigen garage.
In Enschede hebben ze er een aeropakket onder gezet met een Cooper S uitlaat.
Ik ben zeer tevreden over mijn Mini en de samenwerking met auto Spekelink.
In de toekomst wil ik waarschijnlijk nog een paar dingen veranderen, bijvoorbeeld nog laten shiptunen.
Poeptus Stelt zich voor:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Kevin,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- poeptus
- Nieuwsgierig
Bericht
Dankjewel allemaal.
ik heb ookal een topic proberen te plaatsen op show ure ride,
alleen kreeg ik een melding dat ik nog geen links mocht posten ofzo.
had er alleen maar links van me gallery foto's ingezet maar zal het zo nog wel eens proberen.
groeten kevin
ik heb ookal een topic proberen te plaatsen op show ure ride,
alleen kreeg ik een melding dat ik nog geen links mocht posten ofzo.
had er alleen maar links van me gallery foto's ingezet maar zal het zo nog wel eens proberen.
groeten kevin
Onze sponsors