Ik ben Loen,
Afgelopen woensdag een nieuwe Mini Cooper S besteld.
Astro black, panorama dak, 18 inch jcw velgen en nog wat leuke speeltjes.
Over 2 weken krijgen we hem al.
Kan bijna niet wachten.
Ik zie dat het een goed actief forum. ik zal hier zeker nog wel vaker rond kijken voor wat info en andere leuke dingen
Gr Loen
Even voorstellen.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Loen,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
ps. als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
ps. als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- loenieman
- Leerling Mini lid
Bericht
Heej Floris.
Ik hoop ook dat het gezellig is op het forum.
Maar aan de reacties te zien is het wel gezellig.
Ik wil zeker wel een keertje op een meeting komen kijken als wij de Mini voor de deur hebben staan.
Verder ben ik ook nog lid van een Volkswagen Eos forum zoals ik al zei. Dus weet een klein beetje hoe zo/n auto forum in elkaar zit.
Gr Loen
Ik hoop ook dat het gezellig is op het forum.
Maar aan de reacties te zien is het wel gezellig.
Ik wil zeker wel een keertje op een meeting komen kijken als wij de Mini voor de deur hebben staan.
Verder ben ik ook nog lid van een Volkswagen Eos forum zoals ik al zei. Dus weet een klein beetje hoe zo/n auto forum in elkaar zit.
Gr Loen
Onze sponsors