hallo, ff vraag voor de kenners; ik heb vorig jaar een 2e hands mini cooper s gekocht, mooie auto met veel extra's. Enkele maanden geleden gingen mijn dashbord lampjes knipperen als op de kermis en vielen mijn meters af en toe weg. Bij dealer MINI Amsterdam vertelde men dat het Hydro Aggregaat voor ASC+T stuk was en vervangen moest worden. Kosten incl opnieuw instellen €907,= (aggregaat zelf €544,-), maar sinds enkele dagen heb ik exact dezelfde storing als toen. Iemand hier ervaring mee en weet iemand wat een Hydro Aggregaat eigenlijk is?
ik hoor het graag als iemand hier iets over weet
mzzl
Hydro Aggregaat??
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Hoi:
Ik heb wel zo'n ASC+T Hydro aggregaat op voorraad
Dit is gewoon de stuurcomputer voor het ABS en ASC+T gedeelte
Hij zit aan de ABS pomp geschroeft en is redelijk goed te vervangen.
Als je voor je auto staat met de motorkap omhoog dan zit ie aan de linkerkant
vlak bij het schutbord (waar alle remleidingen bij elkaar komen.
Ik heb er eens een vervangen toen de lampjes van ABS,ASC en bandenspanning
bleven branden. Hij moet officieel wel ingelezen worden maar volgens mij kun je
er wel een andere aanhangen en zien of je lampjes nu uitgaan.
Heb je hem al uit laten lezen op storingen?????
Ik wil voor dit ding € 200,- hebben
Gr Roy
Ik heb wel zo'n ASC+T Hydro aggregaat op voorraad
Dit is gewoon de stuurcomputer voor het ABS en ASC+T gedeelte
Hij zit aan de ABS pomp geschroeft en is redelijk goed te vervangen.
Als je voor je auto staat met de motorkap omhoog dan zit ie aan de linkerkant
vlak bij het schutbord (waar alle remleidingen bij elkaar komen.
Ik heb er eens een vervangen toen de lampjes van ABS,ASC en bandenspanning
bleven branden. Hij moet officieel wel ingelezen worden maar volgens mij kun je
er wel een andere aanhangen en zien of je lampjes nu uitgaan.
Heb je hem al uit laten lezen op storingen?????
Ik wil voor dit ding € 200,- hebben
Gr Roy
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Zuiden
Bericht
Laten ze ook eens kijken of het nat is onder de mat aan de passagierskant. Rechtsvoor komen heel veel draden samen, als dat nat is kunnen dit soort dingen ook gebeuren.
Één van de ABS sensoren zal het niet zijn, dan moet je ook remproblemen hebben.
Één van de ABS sensoren zal het niet zijn, dan moet je ook remproblemen hebben.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors