Eindelijk....m'n Sje-> Dag Sje!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog een keer:
Hehe, bij mij is het gemiddeld elke 5e keer dat ik de auto was, pak ik under the hood mee. Deze week weer ff auto wassen, zal ik under the hood direct meepakken en nieuwe foto's maken. Iedereen tevree
BTW, tijd voor een GP intercooler met Wint airdiverter

Hehe, bij mij is het gemiddeld elke 5e keer dat ik de auto was, pak ik under the hood mee. Deze week weer ff auto wassen, zal ik under the hood direct meepakken en nieuwe foto's maken. Iedereen tevree

BTW, tijd voor een GP intercooler met Wint airdiverter

- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
En hoe was je dat dan?
Even de karcher erop? Of echt spons pakken en poetsen?
Heb ik eigenlijk nog nooit gedaanmarss schreef:![]()
![]()
, ziet er goed uit!!!
Als je je MINI wast, dan neem je toch automatisch "under the hood" mee? Of is dat niet vanzelfsprekend![]()
![]()
marss

En hoe was je dat dan?
Even de karcher erop? Of echt spons pakken en poetsen?
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
,
goede reacie Frank. Ik spuit mijn motor NOOIT schoon. Als ik mijn auto droog zeem, dan gaat de motorkap ook open, omdat ik ook onder de randjes alles droog wil hebben. Als ik dan tijd heb en/of neem, dan heb ik een andere doek waar ik de motordelen en andere zichtdingetjes even mee af doe. C'est ca!!!
marss

goede reacie Frank. Ik spuit mijn motor NOOIT schoon. Als ik mijn auto droog zeem, dan gaat de motorkap ook open, omdat ik ook onder de randjes alles droog wil hebben. Als ik dan tijd heb en/of neem, dan heb ik een andere doek waar ik de motordelen en andere zichtdingetjes even mee af doe. C'est ca!!!
marss
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
ok, aerokit is binnen. Wat ziet dat er toch sjiek uit zo vers van de spuitert....alleen het volgende dillema: to drill (900 holes) or not to drill (900 holes), that's the question
De stickert ga ik sowieso niet gebruiken, want da's niks. Maar misschien is het door het solid black wel mooi zonder gaten en stickers

De stickert ga ik sowieso niet gebruiken, want da's niks. Maar misschien is het door het solid black wel mooi zonder gaten en stickers

Onze sponsors