Enige dat ik wel iets vind zijn die RH Maxilites. Maar das niet meer origineel hé

Op dit moment ben ik eerst wat aan't wachten op m'n eibach veertjes... een goeie week of twee...

Dat vind ik juist wel orgineel, het zijn de enige velgen die echt naar de roots gaan qua look's ,Xefke schreef:Vind trouwens toch geen velgen naar m'n goesting...
Enige dat ik wel iets vind zijn die RH Maxilites. Maar das niet meer origineel hé![]()
Op dit moment ben ik eerst wat aan't wachten op m'n eibach veertjes... een goeie week of twee...
mo vint ah tis et doa gin doen an, begint doar kjer anJurgen schreef:Ik hoor het al, wij belgen gaan ooit nog eens een cursus Vlaams voor beginners moeten gevenSven schreef:@jurgen
Dank u voor deze uitleg.![]()
, zal ik alvast een topic voor aanmeldingen aanmaken?
![]()
Ja , de Maxilites zelf zijn heel origineel en mooi.. en de 8x17 zijn echt lekker breed.Stan schreef:Dat vind ik juist wel orgineel, het zijn de enige velgen die echt naar de roots gaan qua look's ,Xefke schreef:Vind trouwens toch geen velgen naar m'n goesting zin...
Enige dat ik wel iets vind zijn die RH Maxilites. Maar das niet meer origineel hé![]()
lekker breed en de Minilite look a like
Onze sponsors