Coen
peter schreef:Vandaag weer is een daggie aan de Mini bezig geweest.
Eerst 2 GP intercoolers en 1 R95 Works velg opgehaald bij de dealert en toen naar mijn (ex-)collega's van Het Autoschadehuis. Daar ben ik de hele dag bezig geweest met demontage van alle onderdelen van motorkap en vervolgens het schuren (en schuren en schuren) van de motorkap om alle steenslag kwijt te raken... Daarna alles afplakken, wat ook nog een heel werk is, en toen de kap in de grondverf gezet. Toen die droog was heb ik de koplampen weer gemonteerd en nu staat ie zonder schermverbreders/grille/intercooleropening/ruitensproeierkoppen voor de deur.
Zaterdag worden de kap en de bumpers in kleur gespoten en dan weer opbouwen. Alleen nog ff kijken wanneer ik de bumpers ga monteren. Van de week op de zaak even informeren of ze de runflatband over kunnen/willen leggen van de beschadigde velg naar de nieuwe.
Helaas was me telefoon leeg dus geen foto's...
Jawhol, ESP uit volgas en het stuur GOED vasthoudenIvo schreef:Echt een geweldige wagen, die A5. Wat een beauty is dat toch. Wat mij betreft een van de fraaiste auto's van dit moment. Rijdt waarschijnlijk ook top, of niet? Hebben de voorwielen trouwens geen moeite met die 265 pk?
Ik geloof dat Mike inderdaad 5 PK winst had met alleen de GP IC.werner schreef:Ik ben benieuwd of de GP intercooler zonder software aanpassing ook vermogenswinst opleverd![]()
Paul had over 5 PK winst of zo.
Onze sponsors