Je moet niet naar die banden staren!coendek schreef:maar het profiel is schitterend!!! nu kijken of ze lekker rijden!!
Advies nieuwe zomer banden (run-flat of geen runflat)?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RIJDEN!!!
- miniracer
- 4 op een rij!

Bericht
is het aan te raden op een mini met 15 " velgjes om daar een 195 band op te plaatsen.
is dat gehomologeerd
en krijg ik dan meer kleefkracht in de bochtjes ?
ik heb altijd met 175 gereden en vond dit echt wel te gek in de bochtjes , gecontroleerde wielspin en een licht gevoel als je een zacht meanderende bocht ingaat.
nu is het tijd voor een niuew setje .
is dat gehomologeerd
en krijg ik dan meer kleefkracht in de bochtjes ?
ik heb altijd met 175 gereden en vond dit echt wel te gek in de bochtjes , gecontroleerde wielspin en een licht gevoel als je een zacht meanderende bocht ingaat.
nu is het tijd voor een niuew setje .
- ieniemini
- Enthousiast

Bericht
Eerdaags moet de winterset weer plaats maken voor de zomerset, alleen nu adviseert onze dealer om alle 4 de banden van de zomerwielen te vervangen (voor 2mm, achter 4mm).
Nu liggen er de destijds affabriek geleverde RF Goodyear 195/55/16 banden onder.
De garage adviseert deze weer te doen tegen € 155 p/s ex btw inc omleggen en balanceren
Wil wel weer RF banden, maar het merk maakt me niet veel uit. €155 ex btw lijkt me wel duur.
Wat is jullie advies?
Nu liggen er de destijds affabriek geleverde RF Goodyear 195/55/16 banden onder.
De garage adviseert deze weer te doen tegen € 155 p/s ex btw inc omleggen en balanceren
Wil wel weer RF banden, maar het merk maakt me niet veel uit. €155 ex btw lijkt me wel duur.
Wat is jullie advies?
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gewoon normale banden kopen. Dit scheelt in prijs. Maar dan moet je wel een reparatie setje in je auto leggen.
Je kunt ook naar een ander bandenboer gaan en daar vragen voor prijzen. Scheelt vaak genoeg met de dealer.
En laat het nu 25 euro schelen per band dan heb je toch weer 100 euro minder uitgegeven.
Kun je keer voor gaan eten
Je kunt ook naar een ander bandenboer gaan en daar vragen voor prijzen. Scheelt vaak genoeg met de dealer.
En laat het nu 25 euro schelen per band dan heb je toch weer 100 euro minder uitgegeven.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nee, nogmaals € 25,- als ze niet voor RF gaat. Dus scheelt het in totaal 200,-kwiebje schreef:Gewoon normale banden kopen. Dit scheelt in prijs. Maar dan moet je wel een reparatie setje in je auto leggen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wil er mee zeggen dat ze dubbel bespaart op gewone banden en gewoon naar een bandenboer te gaan.
Snap ik, daarom zette ik er een knipoog achter.kwiebje schreef:Was een voorbeeld tjsoerd
Wil er mee zeggen dat ze dubbel bespaart op gewone banden en gewoon naar een bandenboer te gaan.
- ieniemini
- Enthousiast

Bericht
dank voor jullie antwoorden!
Heb ik wel nieuwe achterbanden nodig met nog 4,5mm profiel?
Heb nu 81000k op de teller staan, waarvan zeg maar de helft op winterbanden.
Scheelt toch weer als ik nu maar 2 banden hoef te kopen
Heb ik wel nieuwe achterbanden nodig met nog 4,5mm profiel?
Heb nu 81000k op de teller staan, waarvan zeg maar de helft op winterbanden.
Scheelt toch weer als ik nu maar 2 banden hoef te kopen
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Achterbanden lekker laten zitten. Kunnen nog prima tot 2,5 a 3mm blijven zitten. Het meeste slechte weer hebben we namelijk achter de rug. Wel weer voor de Goodyears gaan dan want verschillende merken banden voor en achter kan voor heel vervelend en onverwacht weggedrag zorgen...
Onze sponsors