Link removed
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Daarom ben ik zo benieuwd hoe goed die hitteschild van DDMWorks afsluit. Want het nadeel van de gesloten kitjes vind ik dat ze teveel bochten hebben. Bij een auto met genoeg ruimte onder de kap is dat wat anders, deze kun je recht vooruit leggen.
Tja en dan doe je er natuurlijk goed aan om meteen de opening van het gasklephuis ook meteen te vergroten en af te vlakken.
Tja en dan doe je er natuurlijk goed aan om meteen de opening van het gasklephuis ook meteen te vergroten en af te vlakken.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Klopt, maar daarboven heb ik nu een gat zitten dus is er continu aanvoer van verse frisse lucht. Zoals ik al schreef ben ik met je een dat de gesloten systemen beter zijn, maar wat mij steekt is dat ze teveel bochten maken. En naar achteren toe naar openin voor de ramen is ook niet alles omdat de tube plat wordt.
Vergelijk het dat je nu rond moet lopen met een rietje door de mond (je mag niet door je neus ademen). Rondlopen gaat prima, maar een trap oplopen of rennen wordt minder...
Vergelijk het dat je nu rond moet lopen met een rietje door de mond (je mag niet door je neus ademen). Rondlopen gaat prima, maar een trap oplopen of rennen wordt minder...
Onze sponsors