Hallo beste Minifans !!
Ik heb me net aangemeld op dit forum en wil me via deze weg even voorstellen...
Ik ben Gerard (gebruikersnaam inim)35 jaar en woon in Waspik Brabant ..
Sinds 4 weken ben ik de trotse eigenaar van een mooie mini cooper , zilver met zwart dak en 17'' S velgen ..
Zelf ben ik altijd fervente volkswagen/audi rijder geweest , maar vanaf de dag dat ik voor het eerst in oog met een new mini stond was ik opslag verliefd ..
Na al die jaren heb ik dan eindelijk de stap genomen en heb dan voor het eerst een niet volkswagen/audi gekocht ..
En mensen waarom had ik dat niet eerder gedaan , wat een fantastiche wagen ..
Echt grote plannen met deze mini heb ik nog niet omdat ik eerst een wat jongere Mini wil met meer opties ..
Desalniettemin zul je me hier vaker tegen komen , want mijn intresses zijn zeeeer groot ..
Groetjes Gerard
inim stelt zich voor !!!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Dave Joyce
- Enthousiast
Bericht
Welkom Gerard,
ook wij zijn net de trotse eigenaars van een Mini geworden en zijn er super blij mij.
GreetZz Dave en Joyce
ook wij zijn net de trotse eigenaars van een Mini geworden en zijn er super blij mij.
GreetZz Dave en Joyce
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Gerard,
welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. en als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
Ps. en als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors