Sidemarkers voor R56 S, ze zitten d'r op!!!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag de voorkant gedaan, duurde effe langer dan gedacht, maar het is uiteindelijk gelukt
. De bedoeling was om de voorbumper eraf te halen, zodat ik makkelijk bij de stadslichten kon komen, maar aan de onderkant zaten een aantal 'pinnen' (of hoe je ze ook noemt) die ik er met geen mogelijkheid uit kreeg
! De torx schroeven gingen wel zonder problemen. Uiteindelijk maar besloten om de bumper er op te laten zitten.
@Coendek: hoe heb jij die pinnen er aan de onderkant van de voorbumper uit gekregen, doe je dat soms met een speciale tang, mij lukte het voor geen meter, ben met een schroevedraaier aan het prutsen geweest maar dat schoot niet op!
Druk bezig........

Hieronder een paar foto's.

Binnenkort denk ik maar weer eens een fotoshootje doen. Ook wil ik aan de slag gaan met een DIY.
Gr.
Jan

@Coendek: hoe heb jij die pinnen er aan de onderkant van de voorbumper uit gekregen, doe je dat soms met een speciale tang, mij lukte het voor geen meter, ben met een schroevedraaier aan het prutsen geweest maar dat schoot niet op!
Druk bezig........

Hieronder een paar foto's.

Binnenkort denk ik maar weer eens een fotoshootje doen. Ook wil ik aan de slag gaan met een DIY.
Gr.
Jan
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Iedereen bedankt voor de complimenten
!!!

Zijn inderdaad die plastic dingen, ik heb het geprobeerd zoals je het beschrijft, maar het middelste pinnetje zat zo vast dat de kop van het pinnetje bijna loskwam. Toen ben ik maar gestopt.snans schreef:die pinnen...
zijn dat van die plastik dingen ?
volgens mij moet je voorzichtig het middelste pinnetje er uit prullen door voorzichtig met een schroevendraaier tussen te peuteren, en dan kan je de rest er uit trekken
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dankjewel!!coendek schreef:met een tangetje enz.. beetje pielen.. dan lukt het wel maar het resultaat is super man!!
goeie shit!
Coen
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ziet er helemaal geweldig uit.
Gelukkig had je het weer dus mee.
Je kunt ze uittesten op 31 mei, bij de nachtrit.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7649
Annet

Gelukkig had je het weer dus mee.

Je kunt ze uittesten op 31 mei, bij de nachtrit.

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7649
Annet
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ marss en annet: thnx voor de positieve reactie!
Ik ga ze inderdaad testen op 31 mei
Heb me zojuist opgegeven voor de rit!
Ik ga ze inderdaad testen op 31 mei

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Jan,
Ik kwam net op een site tegen het donker maken van de reflectors voor de R56 (want de smoked uitvoering is nog nergens te koop, daar heb ik al uren naar gezocht op internet).
http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... overs.html

voor de gehele tekst, het kost $19,95 voor de R50 / R53 / R55 / R56 enz.
Ik plaats het maar even in jouw topic, want ik wil er geen nieuwe voor openen.
( het hoort uiteindelijk bij elkaar )

Kees
Ik kwam net op een site tegen het donker maken van de reflectors voor de R56 (want de smoked uitvoering is nog nergens te koop, daar heb ik al uren naar gezocht op internet).
http://www.outmotoring.com/mini-cooper/ ... overs.html

voor de gehele tekst, het kost $19,95 voor de R50 / R53 / R55 / R56 enz.
Ik plaats het maar even in jouw topic, want ik wil er geen nieuwe voor openen.
( het hoort uiteindelijk bij elkaar )

Kees
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
. Zal ongetwijfeld een keer komen. Tot die tijd laat ik ze oranje en rood, wat er toch ook mooi uitziet.
"There's something annoying about those pesky side reflectors. Maybe just their existance is enough to be annoying. They break the clean lines of the body trim and are super bright".
Prachtige tekst! Waar menigeen hier op het forum de sidemarkers mooi vindt en er de nodige tijd in stopt om ze te monteren, willen de Amerikanen ze juist niet hebben
!
Ik had ook nog een poging gedaan om naar smoked te zoeken, maar is inderdaad nog nergens te koopBMW X3 schreef:Jan,

"There's something annoying about those pesky side reflectors. Maybe just their existance is enough to be annoying. They break the clean lines of the body trim and are super bright".
Prachtige tekst! Waar menigeen hier op het forum de sidemarkers mooi vindt en er de nodige tijd in stopt om ze te monteren, willen de Amerikanen ze juist niet hebben

Onze sponsors