Foto's Supersprint...

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2008, 23:13

Het is een spruit, middenpijp, einddemper en eindstuk.... ;)

Ik ben daarvoor gegaan, omdat ik daarmee de meeste winst kon boeken en omdat ik een koopje had met de uitlaat en de spruit. Het was dus toeval en daarnaast moet ik geen Cooper S uitlaat.... die heeft iedereen al en quicksilver rijden er ook al twee mee rond ;)

Dus toen was de keuze snel gemaakt als je iets steengoeds wilt en daarnaast iets wilt dat uniek is!! En de sound is echt geweldig. Stoor me er niet aan en iedereen maakt da ie wegkomt als ik voorbij rijd.... heerlijk!

MR
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 apr 2008, 23:48

MR schreef:Het is een spruit, middenpijp, einddemper en eindstuk.... ;)

Ik ben daarvoor gegaan, omdat ik daarmee de meeste winst kon boeken en omdat ik een koopje had met de uitlaat en de spruit. Het was dus toeval en daarnaast moet ik geen Cooper S uitlaat.... die heeft iedereen al en quicksilver rijden er ook al twee mee rond ;)

Dus toen was de keuze snel gemaakt als je iets steengoeds wilt en daarnaast iets wilt dat uniek is!! En de sound is echt geweldig. Stoor me er niet aan en iedereen maakt da ie wegkomt als ik voorbij rijd.... heerlijk!

MR
Zelfde reden als ik dus. Ik kwam dit ook tegen, zoals je weet. Maar was het een andere uitlaat geweest (behalve Milltek) dan had ik het niet gedaan. Wat betreft Cooper S uitlaat heb je hieraan idd beter aan gedaan. Bij een Cooper S uitlaat heb je alleen maar vermogensverlies ook als is deze 'one balled' (is wel iets minder dan). >)

Als het geluid bij jou ongeveer hetzelfde is als bij mij maar dan luider: heerlijk geluid maar misschien vind ik het iets te luid. Wel leuk om te lezen dat je er zoveel plezier mee hebt! :D
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 apr 2008, 00:11

Jazeker... het is echt super vet gast... ik stoor me totaal niet aan de sound... Een mini valt op door zijn looks en nu dus ook door zijn sound :D:D

Ik wil wel eens vergelijken wat de sound is :D:D

MR

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”