Als ik snel achteruit rijd en dan vervolgens rem hoor ik ergens voor onder het motorblok een flinke knak.... Althans zo lijkt het maar is iig wel aan de voorkant.
Thanks

gr, PC
peter schreef:Zeker alleen bij de eerste keer remmen als je hard achteruit rijdt?
Thanks!peter schreef:Ik denk heel simpel.
Je remblokken liggen in een bepaalde positie in de klauwen. Als je dan de eerste keer stevig remt in tegengestelde richting dan verschuiven de blokken een milimetertje ofzo. Dat kan een vreemd geluid maken waar je van kan schrikken en het komt inderdaad van voor.
Keep us posted!Pretty Cooper schreef:Heb een tijdje geleden last gehad van een "schurend" geluid bij het remmen. Remmen zijn na gekeken en hebben iets met de schijven gedaan. Weet niet meer wat precies. Sindsdien is het.
Heb een afspraak gemaakt.
x2Je remblokken liggen in een bepaalde positie in de klauwen. Als je dan de eerste keer stevig remt in tegengestelde richting dan verschuiven de blokken een milimetertje ofzo. Dat kan een vreemd geluid maken waar je van kan schrikken en het komt inderdaad van voor.
Goed bedoeld advies, Alain!alain schreef:het is even werk om al je bouten na te lopen maar dit is goedkoper dan direct mr. mini te laten zoeken..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors