Bestellen!!
marss
Groupbuy m7tuning (gesloten)
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Heb de bestelling (als op pagina 1)net gemaild naar M7. Hoop zo snel mogelijk een totaal bedrag (prijs en verzenden) te krijgen. Ik verzoek jullie dit dan te storten op mijn rekening (deze geeft ik als ik het bedrag heb).
Als ik alles binnen heb wil ik een last minute meet doen in Nieuwegein bij Big Daddy's parkeerplaats om de spullen af te halen. Dan kunnen we de douane en overigekosten verrekenen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Als ik alles binnen heb wil ik een last minute meet doen in Nieuwegein bij Big Daddy's parkeerplaats om de spullen af te halen. Dan kunnen we de douane en overigekosten verrekenen.
Ik hou jullie op de hoogte.
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik weet dat gerrit AA-16v naar nieuwegein gaat komen om de spullen op te halen, misschien kan je iets met hem afspreken?bud127 schreef:Is voor mij 217 km enkel !![]()
Ik betaal alle kosten op uw rekening en misschien kan iemand die naar sluis komt in mei om deze mee te brengen.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ik zo pessimitisch
, maar ik wil eerst zien dat alle spulletjes voor 11 mei in NL zijn. If so, ik kom ook naar Sluis, dus wordt zekers geregeld.
Mochten de spullen pas na 11 mei geleverd worden, dan kan ik het desnoods meenemen naar Breda. Als we dan halverwege belgië iets afspreken, dan wordt dat ook wel geregeld.
marss

Mochten de spullen pas na 11 mei geleverd worden, dan kan ik het desnoods meenemen naar Breda. Als we dan halverwege belgië iets afspreken, dan wordt dat ook wel geregeld.
marss
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zullen we zaterdag 26 april of zondag de 27ste dan vast maar gaan vrijhouden?marss schreef:Das goed nieuws!!!frankie schreef:Marss,
Toen ik bestelde bij M7 had ik het 4 werkdagen later in huis, dus daar zou ik me niet al te veel zorgen om maken.
Gr.
Frank
marss

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Overdag of 's avonds?
Ik moet dan namelijk werken en ik weet niet altijd hoelaat ik thuis kom. Zeker niet als ik een grote aanhangwagen meekrijg.
EDIT: ik heb marss gevraagd mijn bestelling mee te nemen als het mij niet lukt.
Ik moet dan namelijk werken en ik weet niet altijd hoelaat ik thuis kom. Zeker niet als ik een grote aanhangwagen meekrijg.
EDIT: ik heb marss gevraagd mijn bestelling mee te nemen als het mij niet lukt.
Onze sponsors