De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
LED's zijn binnen. Straks eens rustig open maken en inventariseren of alles er is. Daarna een plan-de-campagne maken! Electra is altijd flut*....
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Net met Frankie gemeet en mijn 'nieuwe' witte spiegelkappen overgenomen.
Super bedankt Frankie! Ik ben er erg blij mee!! Ff poetsen en ze zijn weer als nieuw!
iDD
Super bedankt Frankie! Ik ben er erg blij mee!! Ff poetsen en ze zijn weer als nieuw!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Bij mij paste de geblokte gewoon niet in de overall look van de auto. Niet bij de wielen, niet bij het decepticon logo, niet bij de kleur. 2 weken hebben ze er op gezeten waarvan 1 week even aankijken was. Ik ben superblij dat er weer witte op zitten. Binnenspiegel blijft trouwens nog wel even checkered.
Die remmen! WOOOOH wat een remmen! Als ik nu per ongeluk de rem in trap sta ik direct stil! Dat verschil is zooo groot. Echt niet normaal! (of eigenlijk wel) Echt een aanrader!
iDD
Die remmen! WOOOOH wat een remmen! Als ik nu per ongeluk de rem in trap sta ik direct stil! Dat verschil is zooo groot. Echt niet normaal! (of eigenlijk wel) Echt een aanrader!
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ze zitten er nog niet onder. Heb zondag zitten klooien, maar hij moet gewoon even op een brug anders kan je niet onder de auto hannessen. Ook heb ik echt de hulp van MR nodig, die is beter met de electra dan ik. Ik boor de gaatjes wel 
iDD

iDD
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Yup, ff tijd vinden om er goed naar te kijken... Ook even met Berthil bespreken hoe we de schakeling goed zetten. Autoelectronica is altijd een leuke.... Maar goed eerst eens even netjes alles boren, de draden netjes leggen... aansluiten kan ook niet op een brug! Als alles maar netjes gelegd wordt onder en door de juiste kieren....
MR
MR
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vanochtend aangereden door een Porsche 944... hij had niet gezien dat het stoplicht op rood stond en dat ik stil stond...
nougoed. het was niet zo heel veel. Krassen op mn achterbumper (what else is new!) Nog geen tijd gehad om naar een schadebedrijf o.i.d. te gaan.
iDD
nougoed. het was niet zo heel veel. Krassen op mn achterbumper (what else is new!) Nog geen tijd gehad om naar een schadebedrijf o.i.d. te gaan.
iDD
Onze sponsors