Cruise control op Mini Cooper S Cabrio?

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Coopergirl
One wheel wonder
One wheel wonder

17 apr 2008, 21:07

Sicco schreef:Er zullen op dit forum meer dan genoeg foto's van sturen te vinden zijn; ff spitten en je vindt ze geheid... :)
wederom dank! ahum...
maar dit antwoord verdient helaas geen karma. Het vorige wel! Dus hierbij.
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 apr 2008, 21:18

Ik ga met een nieuwe vrouw trouwen, Coopergirl!!!!! Blont kan wel inpakken. We kunnen met zijn allen ook gewoon Mormoon worden, dan trouwen we met ons allen met elkaar.

Life can be so simple, but yet so beautiful.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Coopergirl
One wheel wonder
One wheel wonder

17 apr 2008, 21:36

Sicco schreef:Ik ga met een nieuwe vrouw trouwen, Coopergirl!!!!! Blont kan wel inpakken. We kunnen met zijn allen ook gewoon Mormoon worden, dan trouwen we met ons allen met elkaar.

Life can be so simple, but yet so beautiful.
ik voel een .... band!
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

17 apr 2008, 21:41

Zal wel een autoband wezen....
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Coopergirl
One wheel wonder
One wheel wonder

18 apr 2008, 04:46

Sicco schreef:Zal wel een autoband wezen....
mmm... dat valt me dan toch tegen van mijn verloofde...
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 apr 2008, 15:35

Liefste, begrijp me dan, snap me dan...... jij en ik innig verbonden in een autoband, dobberend op het IJsselmeer met een glaasje wijn. Jouw Minietje en mijn Minietje samen één hele grote auto; zelfs nog groter dan zo'n onwijs lelijk ding als een Audi Q7. We kunnen de hele wereld aan!
Ennuh, wat ook zo mooi is: samen kunne we precies dezelfde snelheid rijden dankzij cruise control en zo kom ik weer back on topic... :D

Het heeft wel wat denkwerk gekost om van een volslagen onzinverhaal weer terug te komen op het topic, hahahaha

Terug naar “Interieur en audio”