Tot mijn stomme verbazing kreeg ik gisteren een bod via marktplaats op de advertentie van de MINI. Het bedrag was €50 lager dan de vraagprijs. Merkwaardig voor een eerste bod op een auto waar nog niet is op geboden.
Ik dacht aan een grap, bij enig speurwerk en met hulp van een kandidaat koper vond ik uit dat er op heleboel duurdere MINI's was geboden allemaal 50 of 100 onder de vraag prijs. Bieder was FLORISGENLIAS. Heb hem gemaild dat hij kan opbellen om het geheel af te ronden.
Kreeg vandaag een mailtje dat ik een 0900 nummer moest bellen (80 ct per min) om onze prive nummers uit te wisselen.
Hartelijk dank voor uw reactie ik heb interesse in de auto, ik zou eventueel vandaag in de avond of morgen langs kunnen komen om de auto te bekijken, evt een proefrit te maken en een aanbetaling te doen zodat bij koop, morgen kunnen laten overschrijven op het postkantoor, neemt u even XXXX
XXscrambledXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXscambledXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXscrambledXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Auto-inkoop
U kunt de bieder bereiken middels nummer 0900-0401041 (80cpm) tijdens het contact kunt u eventueel persoonlijke telefoonnummers uitwisselen. De code van de adverteerder is 84755
wederom een mailtje gestuurd dat hij mij kan bellen voor een afspraak. Ik ga niet naar 0900 nummers bellen. Het bod ook van de advertentie verwijderd aangezien het andere biedingen blokkeert.
Heb er toch een raar gevoel bij.
Reactie van FLORISGENLIAS op advertentie
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Reactie van FLORISGENLIAS op advertentie
Laatst gewijzigd door Helenk op 19 apr 2008, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik ben het in ieder geval niet hoor jongens en meisjes
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Tot onze stomme verbazing heeft hij vandaag gebeld en wil een afspraak maken, als het goed is komende week op een avond. We wachten af.
groet Henk
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Doe voorzichtig. En zorg dat je niet alleen bent.
Wij hebben een Mercedes Benz A klasse aan een Autodealer (Mercedes) verkocht,
en dat vond ik al vreemd.
Veel succes met de verkoop.
Annet

Wij hebben een Mercedes Benz A klasse aan een Autodealer (Mercedes) verkocht,
en dat vond ik al vreemd.

Annet
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is niet zo heel vreemd hoor, gebeurt zeer regelmatig. Vaak om eigen occasion voorraad op peil te houden (veel inruil stoten ze af naar de handel), of in opdracht van een klant.BMW X3 schreef: Wij hebben een Mercedes Benz A klasse aan een Autodealer (Mercedes) verkocht,
en dat vond ik al vreemd.![]()
Annet
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Als je de voorraad op peil wilt houden vraag je niet om een 0900 nr te bellen
Ik zou er niet snel op in gaan.
Zorg dat je met z'n 2en bent als ze willen proefrijden en ga ook altijd mee.
Papieren niet mee nemen met de proefrit en ook niet meegeven na een aanbetaling.
Succes
Ik zou er niet snel op in gaan.
Zorg dat je met z'n 2en bent als ze willen proefrijden en ga ook altijd mee.
Papieren niet mee nemen met de proefrit en ook niet meegeven na een aanbetaling.
Succes
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Hij komt meen ik uit Hoogeveen, dus ook bij jou in de buurt. Ik heb hem niet dus niet opgebeld maar telkenmale gemaild dat hij mij moet bellen.
We wachten af, maar inderdaad proefrit met z'n tweeen erbij en papieren pas na volledige betaling.
We wachten af, maar inderdaad proefrit met z'n tweeen erbij en papieren pas na volledige betaling.
Laatst gewijzigd door Helenk op 20 apr 2008, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
groet Henk
Onze sponsors