Die heb ik gestoken en deze gaven echt een wereld van verschil met de standaard gele vieserikken. Misschien zijn het andere of had je al betere lampjes er in.
Gr,
PP
Te koop bij conrad voor aanzienlijk minder trouwens. Of wil je dat nu niet meer weten
ja idd zijn die.Conrad had ze niet meer. Ale ja enkel de standaard dingen niet de super versies.
Qua kleur is er geen vershil nog altijd even geel als de ander. Mss iets wat meer lichtopbrengst maar daar zal ik deze avond een een toertje mee gaan doen. Bij deze waarschuw mijn tegenliggers
Onder een paar brugjes. Dat ik daar op het einde wat inhoud is omdat er een tegenligger van rechts komt die uiteindelijk mooi blijft staan Oh ja en in het echt klinkt het wel een stuk zuiverder hoor. Maar filmpen, gas geven, koppeling indrukken, sturen, schakelen en dan nog eens op het verkeer letten is niet zo makkelijk als je zou denken
En dan hier nog eentje van nul naar ...km/uur. Als hij daar op het laatste zo op 180 blijft staan is het omdat ik toen juist een berg opreed.
Later is mijn persoonlijk snelheidsrecord nog gebroken.
Haha nee in wallonië, daar gelden geen wetten Of worden ze niet gecontroleerd Staan mss 10 flitscamera's ofzo, terwijl er in vlaanderen een stuk of 3000 staan
Jurgen schreef:Haha nee in wallonië, daar gelden geen wetten Of worden ze niet gecontroleerd Staan mss 10 flitscamera's ofzo, terwijl er in vlaanderen een stuk of 3000 staan
Hahaha, en het is bijna nog echt zo ook!!!
Ik woon hier op zo'n 200m van de grens met wallonië, altijd eens leuk om te gaan scheuren.
Da heeft zelfs nie zo lang geleden in de gazet gestaan. 2500 palen en nu ook nog 9 nieuwe "vuilnisbakken" . Tengenover 10 palen in wallonië. En bij ons blijven er trouwens nieuwe bijkomen ...
Hahah heel goed klinkt echt lekker hoor je kart maar das wel lekker zo weinig palen, en hebben jullie ook geen onopvallende wagens rondcrossen ook dan ofzo? dan is het idd wel scheuren geblazen
In wallonië hebben ze niks Serieus, dat het paradijs daarvoor gewoon. Wel ff denken dat de wegen daar nog slechter zijn als in vlaanderen. Gewoon ff waarschuwingske he
mannekes Hij is gespoten Het heeft 4 maand geduurd, maar het staat erop Ik heb officieel een aero kit Ik ga nog wel een aero gril erop zetten... En die mistlampkapjes zijn ook besteld [/img]