Eerste foto van een niet gecamoufleerd 2007 model
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eerste foto van een niet gecamoufleerd 2007 model
Hier is ie dan. Let even op de koplampen, andere grille en zwarte voorbumper. Of de voorbumper zwart blijft is natuurlijk de vraag. Volgens het artikel zat er een klein beetke zwarte tape op de voorkant die er met photoshop is afgehaald, dus de foto is een beetje bewerkt. Eerder werd bericht dat de sidevents er niet op zouden komen, maar hier zitten ze er toch op. Volgens het artikel zijn er ook grotere achterlichten op andere foto's te zien, maar de foto's zijn niet beschikbaar op de website.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mogn wel zichtbaar zijn, maar draaipunten mogen niet meer bovenop.
Overigens zijn de koplampen mooi gelukt (nochtans op foto)
Overigens zijn de koplampen mooi gelukt (nochtans op foto)
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 25 mei 2006, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb ik niet ooit eens gelezen dat de ruitenwissers verscholen zouden komen te liggen achter de motorkap, ala BMW?
Op deze foto is dat volgens niet het geval.
Edit: Sorry Ida
en thx Remy68
, met mijn opmerking wilde ik het waarheidsgehalte van de foto becommentariëren. Oeps, mijn spellingscontrole maakt overuren
.
Edit: Sorry Ida

Laatst gewijzigd door Miniboard op 25 mei 2006, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind de grille niet mooi. Vind de lamellen mooier, en de lijn van opzij naar achteren bij de ramen vind ik niet echt geslaagd, zeker niet als ie zo hoog op zijn poten staat. VInd hem als S er saai uitzien, maar ja moet het allemaal ook nog met eigen oogjes in het echie zien
De knipperlichten in de spiegels zijn ook afgeplakt. Misschien als je die optie neemt dat de sidevents wegvallen

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
mijn uitleg was ook niet je van het maar bedoelde hetzelfde.
Maakt niet uitMiniboard schreef:Heb ik niet ooit eens gelezen dat de ruitenwissers verscholen zouden komen te liggen achter de motorkap, ala BMW?
Edit: Sorry Idaen thx Remy68
, met mijn opmerking wilde ik het waarheidsgehalte van de foto becommentariëren. Oeps, mijn spellingscontrole maakt overuren
.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het bovenstaand model is ook nog niet af. Bumper zal nog wel gekleurd worden, grill met lamellen enz enz. Testmodel staat nog hoog op poten omdat ze waarschijnlijk ook nog naar wegligging e.d. kijken (hard over drempel karren) maatste puntjes op de i zetten.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 26 mei 2006, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
In Oxford op de calibreer versies weinig nieuwe dingen gezien. Hij leek wel iets langer en vooral breder (dat zal wel komen door het ontbreken van de ramen e.d.) Ruitenwissers had ik wel zo verwacht, niet helemaal verzonken in de paravaan. Knippers in de koplampen vind ik ook niet helemaal mijn ding.
Denk dat de bumper wel in kleur geleverd zal gaan worden. Grille is idd nix op deze wijze.
Achterlichten groter? Ben benieuwd.
Denk dat de bumper wel in kleur geleverd zal gaan worden. Grille is idd nix op deze wijze.
Achterlichten groter? Ben benieuwd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Toch vind ik het voor een S niet aggresief genoeg. Lijkt me toch een beetje 'te braaf". a la Cooper zeg maar. Motorkap lijkt lager te zijn dan het huidige model. Dat vind ik nu zo gaaf aan de S
Dit lijkt er meer opRobert schreef:Toch nog effe met photosoep wezen klooien om de bumper iets kleur te geven. Ziet er stukken beter uit is mijn mening.... ( Dusse BMW: doe er uw voordeel mee!!)

Toch vind ik het voor een S niet aggresief genoeg. Lijkt me toch een beetje 'te braaf". a la Cooper zeg maar. Motorkap lijkt lager te zijn dan het huidige model. Dat vind ik nu zo gaaf aan de S

Onze sponsors