Deze bochten dus ^^
Deze van SS ziet er dan wat vloeiender uit.

Dat bedoelde ik ook nietfrankie schreef:Zei ik dat ik dat gek vond? Nee hoor, dacht het niet. Alleen vermoed ik dat die personen niet ook elke week uitlaat wisselen zoals jij je intake-opstelling wisselt, maar dit terzijde![]()
![]()
Yep, kloptfrankie schreef:Maar back to topic, naast de door jou genoemde Eisenmann en Bastuck heeft ook SS zo'n systeem, waarvan ik eerder al pics postte. En resumerend zijn we het er over eens dat hoe minder bochten hoe beter
Je vergeet de vertragende werking van de demper toch niet hè. Open versus half openfrankie schreef:Maar back to topic, naast de door jou genoemde Eisenmann en Bastuck heeft ook SS zo'n systeem, waarvan ik eerder al pics postte. En resumerend zijn we het er over eens dat hoe minder bochten hoe beter
Ben je alvast een hele Mini in onderdelen aan het sparen? Alvast een dikke uitlaat onder de cabrio.coendek schreef:group buy?
Same here, en ben ook op zoek naar iets andersMaVaEe schreef:Het nadeel bij mij is dat ik geen cooper uitlaat meer heb dus de eisenmann valt al af...![]()
(Of ik moet ergens een cooper uitlaat scoren)
De "One Ball Mod" is afgevallen Ralph?Ralph-cooper schreef:Same here, en ben ook op zoek naar iets andersMaVaEe schreef:Het nadeel bij mij is dat ik geen cooper uitlaat meer heb dus de eisenmann valt al af...![]()
(Of ik moet ergens een cooper uitlaat scoren)
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors