Uitlaat voor een Cooper

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 apr 2008, 09:39

Afbeelding

Deze bochten dus ^^

Deze van SS ziet er dan wat vloeiender uit.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door frankie op 15 apr 2008, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

15 apr 2008, 09:39

Op maat laten maken bij een tuner en testen testen testen ... :mrgreen:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 apr 2008, 09:42

:roll: :roll: net als met de air intake/filter zeker :roll: :wink:
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

15 apr 2008, 09:48

Ik hoor enkel goede dingen over de Milltek uitlaat voor de Cooper S.

Betreffende de Cooper, waarover we in de topic toch aan het praten zijn, zou ik rechtdoor proberen gaan.
Er zijn enkele systemen die dit toelaten (Eisenmann, Bastuck).

En er zijn mensen die op maat een uitlaat laten maken.
Wat daar gek aan is volgens jou snap ik niet.

:wink:
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 apr 2008, 09:54

Zei ik dat ik dat gek vond? Nee hoor, dacht het niet. Alleen vermoed ik dat die personen niet ook elke week uitlaat wisselen zoals jij je intake-opstelling wisselt, maar dit terzijde :wink: :wink:

Maar back to topic, naast de door jou genoemde Eisenmann en Bastuck heeft ook SS zo'n systeem, waarvan ik eerder al pics postte. En resumerend zijn we het er over eens dat hoe minder bochten hoe beter 8)
Der Abt
Be Mini
Be Mini
Berichten: 726
Lid geworden op: 15 nov 2006, 21:31

15 apr 2008, 09:57

frankie schreef:Zei ik dat ik dat gek vond? Nee hoor, dacht het niet. Alleen vermoed ik dat die personen niet ook elke week uitlaat wisselen zoals jij je intake-opstelling wisselt, maar dit terzijde :wink: :wink:
Dat bedoelde ik ook niet :mrgreen:
Ik wou gewoon zeggen, op maat maken, testen, aanpassen, testen, en voila, je hebt een goed systeem.
Of je kan natuurlijk gewoon voor de bekende merken gaan.
Supersprint is ook goed, maar kost een pakje meer dan Milltek.
Bij veel tuners hoor ik dan ook dat de verschillen klein zijn.
frankie schreef:Maar back to topic, naast de door jou genoemde Eisenmann en Bastuck heeft ook SS zo'n systeem, waarvan ik eerder al pics postte. En resumerend zijn we het er over eens dat hoe minder bochten hoe beter 8)
Yep, klopt :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

15 apr 2008, 10:11

frankie schreef:Maar back to topic, naast de door jou genoemde Eisenmann en Bastuck heeft ook SS zo'n systeem, waarvan ik eerder al pics postte. En resumerend zijn we het er over eens dat hoe minder bochten hoe beter 8)
Je vergeet de vertragende werking van de demper toch niet hè. Open versus half open
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10024
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

15 apr 2008, 10:17

Scussi:

Nogmaals resumerend, rechtdoor en open is het best :roll: :wink: :mrgreen:
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

15 apr 2008, 13:06

Tja ik heb ook een S pijp eronder hangen nu. Alleen voor de looks want ik ben geen performance rijder. Echter wil ik wat meer geluid en twijfel toch om een SS te laten monteren. :)
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

15 apr 2008, 13:07

group buy?
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

21 apr 2008, 01:00

coendek schreef:group buy?
Ben je alvast een hele Mini in onderdelen aan het sparen? Alvast een dikke uitlaat onder de cabrio. :mrgreen:

Zijn er nog alternatieven, zoals een eisenmann enz, om een (dubbele) pijp in het midden onder een cooper/one/d te hangen?

(liefst een beetje goedkoop. Denk nl. niet dat er hier bakken met geld word uitgegeven voor een ander uitlaat :cry: :cry: )
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

21 apr 2008, 12:49

Het nadeel bij mij is dat ik geen cooper uitlaat meer heb dus de eisenmann valt al af... :)
(Of ik moet ergens een cooper uitlaat scoren)
Afbeelding
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1229
Lid geworden op: 18 mar 2007, 21:36

21 apr 2008, 13:04

MaVaEe schreef:Het nadeel bij mij is dat ik geen cooper uitlaat meer heb dus de eisenmann valt al af... :)
(Of ik moet ergens een cooper uitlaat scoren)
Same here, en ben ook op zoek naar iets anders :wink:
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

21 apr 2008, 13:54

Ralph-cooper schreef:
MaVaEe schreef:Het nadeel bij mij is dat ik geen cooper uitlaat meer heb dus de eisenmann valt al af... :)
(Of ik moet ergens een cooper uitlaat scoren)
Same here, en ben ook op zoek naar iets anders :wink:
De "One Ball Mod" is afgevallen Ralph? :wink:
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

21 apr 2008, 18:51

Hier de prijzen van supersprint :
830413 Centre pipe. € 156.- incl btw
830524 Rear exhaust € 366.- incl btw
830516 Endpipe kit OO 70 € 240.- incl btw

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”