Ik vind dat BMW/MINI, ondanks allerlei nieuwe regelgeving, toch in geslaagd is weer een mooi model neer te zetten. Niet té veel afwijkend van de classic en het huidige model maar wel iets anders en belangrijker dat 'ie onderhuids een stuk moderner is geworden. Ook lampen vallen niet tegen (op foto), ik was toch bang dat deze iets meer verzonken zouden zitten á la Alfa Romeo Spider waarbij gaten in motorkap zitten en lampunits dus niet mee omhoog gaan zoals bij huidige MINI het geval is.
Ben benieuwd naar uiteindelijk resultaat.
Eerste foto van een niet gecamoufleerd 2007 model
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
In mijn ogen ziet het er naar uit dat de lampenunits wel mee omhoog gaan. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
Het ziet er mooi uit, maarrrrrr waar zijn de leuke kleine knipperlichtjes (zo te zien verwerkt in de koplampen)?
Ook lijken de wielkasten groter (ondanks het vermoedelijke kleine wiel wat erin zit), wat betekend; een Cooper S met inchje groter?
Verder ziet het er, op alle ruig-maak dingetjes die een Cooper/S hoort te hebben, eigenlijk heel goed uit!
Het ziet er mooi uit, maarrrrrr waar zijn de leuke kleine knipperlichtjes (zo te zien verwerkt in de koplampen)?

Ook lijken de wielkasten groter (ondanks het vermoedelijke kleine wiel wat erin zit), wat betekend; een Cooper S met inchje groter?
Verder ziet het er, op alle ruig-maak dingetjes die een Cooper/S hoort te hebben, eigenlijk heel goed uit!

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind 'm prima zo hoor! Zowel met de huidige als met de nieuwe tevreden.
Ben nog veel meer nieuwsgierig wat de gids van de Oxford-plant bedoelde met zijn opmerking tijdens de rondleiding: "The R56-MINI will not change dramaticly but the next newMINI wil be very different"
18 november 2006 gaan we hier met z'n allen zien (bij de presentatie van de nieuwe R56 MINI) hoe hij/zij in het echt is geworden
Ben nog veel meer nieuwsgierig wat de gids van de Oxford-plant bedoelde met zijn opmerking tijdens de rondleiding: "The R56-MINI will not change dramaticly but the next newMINI wil be very different"
18 november 2006 gaan we hier met z'n allen zien (bij de presentatie van de nieuwe R56 MINI) hoe hij/zij in het echt is geworden

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
CooperS-indiblue schreef:In mijn ogen ziet het er naar uit dat de lampenunits wel mee omhoog gaan. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat alleen mensen die een mini rijden en de autogekken dadelijk het verschil zien tussen de oude en nieuwe! De meeste mensen zien nu ook niet of het pre-facelift of facelift is!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoop van niet, vind het wel stoer als de kap omhoog staat. Lampjes aan en voilá SPOTLIGHT!
Jaja, ik had ze gezien, maar of ze ze daadwerkelijk door gaan voeren...Mini Poeper schreef:CooperS-indiblue schreef:In mijn ogen ziet het er naar uit dat de lampenunits wel mee omhoog gaan. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
Ik hoop van niet, vind het wel stoer als de kap omhoog staat. Lampjes aan en voilá SPOTLIGHT!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind oude model ook leuker
Met de Bumper die bewerkt is ziet het er al veel beter al
Vind net als Maaij niet echt agressief zoals hij dat zegt en dat hoort bij Mini vind ik
Maar moet nog wel wat aan gedaan worden is mijn mening
voordat het mijn smaak wordt

Met de Bumper die bewerkt is ziet het er al veel beter al

Vind net als Maaij niet echt agressief zoals hij dat zegt en dat hoort bij Mini vind ik

Maar moet nog wel wat aan gedaan worden is mijn mening

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weer nieuwe foto's

De kleur doet ut um!
Ps, kijk ook eens naar de pot van de uitlaat! Is er nu nog maar eentje!!

De kleur doet ut um!

Ps, kijk ook eens naar de pot van de uitlaat! Is er nu nog maar eentje!!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hihi, Cooper S met 15" wieltjes.
Verranderd niet zo veel toch, Maar dat hadden we eigenlijk al in Oxford gezien aan de "kale" versies.
Verranderd niet zo veel toch, Maar dat hadden we eigenlijk al in Oxford gezien aan de "kale" versies.
Onze sponsors