Ik heb weer een probleem!
Ik had eindelijk mijn velg keuze gemaakt
Maar nu is toch het bericht gekomen dat deze velg niet leverbaar is
Ik zoek zulk soortgelijke velgen alleen hij hoeft niet perse zwart aan de binnekant te zijn. Mij velgenboer kon mij er niet aan helpen(de zelfde soort wiel dan in 4*100) Hij zei je kan wel met addapterplaten kan gaan werken maar dan komt er nog voor goede adapterplaten 350 euro bij! dat vindt ik een beetje te zout als ik mischien met nog een zoektocht wel mijn juiste kan vinden.
Maar nu ik al zoveel velgen gehad heb wil ik mis toch overwegen om toch geen rand te nemen in mijn velg.
Dus post hier ff je favo wielen 18inch en 8J die wel in 4*100 leverbaar zijn.
pieterdg schreef:@ Jean Pierre: Gelijkaardig zoals die jij wou maar dan int zwart, zal zeer goed staan op pure silver
Thanks Pieter!
Zijn idd mooie velgen!
IK ben al weer iets verder.
Ik vindt wel een aantal ASA velgen mooi( velgen Coendek (oude) Sje)
Alleen dan in zwarte achterkant of geheel Chroom vindt ik ook wel vet. En die zijn leverbaar in de maten die ik wil!
Heb ook een mail de deur uit gedaan naar J&R Cardesign voor de Privat velgen. Kijken of die leverbaar zijn voor mini!
Als ik een beslissing heb genomen horen jullie het.
Private zijn inderdaad mooie velgen, heb onlangs ook geinformeerd naar de donker grijze uitvoering hiervan, die waren echter niet leverbaar voor de mini. De zwarte en chrome uitvoering wel.
Private-netz Darkgrey uitvoering:
Trouwens pieterdg van welk merk is de velg hierboven, (type-m, black)?
Ziet er ook wel gaaf uit en is hij in meerdere kleuren leverbaar.